Guest Fredman Inlagd Maj 16, 2013 Dela Inlagd Maj 16, 2013 En mörk god lager Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 16, 2013 Dela Inlagd Maj 16, 2013 mariestads old ox o gammeldansk...fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Eftersom man var ledig idag så blev det ett besök på "Gröna Näsan" Lite av det lokala ölet + en helt ny sort single malt. Fy för den lede, efter att ha smakat på dom första dropparna så är det nästan så att Lao Khao är att föredra. Tacka vetja Tomatin 12 years old. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 En balkongöl, eventuellt kan den även klassas gravöl då jag misstänker att klimatanläggningen i bilen fuckat upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 HELG!? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Så jävla gott och ta en öl på uteservering när det är en 22+!Tjåck dii! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Sitter i den öppnade peniosnärskuvösen med en öl o njuter av värmen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Sitter i den öppnade peniosnärskuvösen med en öl o njuter av värmen.. IMG_4091.JPG FF Same same me!! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Så jävla gott och ta en öl på uteservering när det är en 22+! uploadfromtaptalk1368803126550.jpg Tjåck dii! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Japp.Man får livslusten tillbakas. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Newcastle Brown Ale smakar som en len sommarkyss på balkongen. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Fick dessa öl i veckan av en gammal kompis från Finland ja skål då Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Ja det var satan vad gott det är.. Frugan är på hugget med, hennes 4:e cider nu. Det är fan 24+ nu! Kolla temperatur längst upp till vänster. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Långbro pale ale 4,8 % smarrig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Vodka russian Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Enligt Aftonbladet så dricker jag Sveriges mest sålda öl,Sofiero.. Sug på den Odin Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Enligt Aftonbladet så dricker jag Sveriges mest sålda öl,Sofiero.. Sug på den Odin 5 mille flugor kan inte ha fel, ät skit... Jag sitter med en underbart välsmakande Zeunerts Original å njuter... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 5 mille flugor kan inte ha fel, ät skit... Jag sitter med en underbart välsmakande Zeunerts Original å njuter... Zeunerts..,måste vara skugga hos dig. Jag sitter i solen och har det bra. Kram till er på baksidan Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Zeunerts..,måste vara skugga hos dig. Jag sitter i solen och har det bra. Kram till er på baksidan Min Thaipolare som var här för ett par år sedan kallade Zeunerts för ``Beer sun´´. (kolla på burken) Så jag har alltid solen med mej... Always walk on the bright side of life... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Zeunerts här också, men jag slog till på en back "Merke" idag, är så jävla less på dom där småknattarna med "original" man får ju motion av att hämta en ny titt som tätt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Min Thaipolare som var här för ett par år sedan kallade Zeunerts för ``Beer sun´´. (kolla på burken) Så jag har alltid solen med mej... Always walk on the bright side of life... Jaja,här dricks det bärs för att det är en fin burk! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Jaja,här dricks det bärs för att det är en fin burk! Gott mos Odin Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Nu är det nog med bira... Så nu kör vi lite kärringdricka och spel. Fortfarande över 20+! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 (ändrad) Här dricker man riktiga grejer http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?searchquery=lagavulin&artikelId=689429&varuNr=40461&referringUrl=%2fTemplates%2fPublic%2fPages%2fGlobalSearchPage.aspx%3fsearchquery%3dlagavulin%26id%3d1594%26epslanguage%3dsv Ändrades Maj 17, 2013 av Swift 4X4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Här dricker man riktiga grejer 20130516_193657.jpg Äpplecider? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu