borje222 Inlagd Maj 7, 2013 Dela Inlagd Maj 7, 2013 Nattvardsvin och gravöl Dags att begrava "volvon" ... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Torrlagt idag på MPR?! Så underbart att man är ledig till Måndag! Aja, tar nog mig en liten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Inte nu längre, Barnbarnas farmor var o hämtade dom, så nu är det fest.. Nu är första ölen öppnad, så blir det hyperparty.. Skål på dig wUThai.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Skönt med fyra dagar ledigt nu, börjar med en EPIC Armageddon I.P.A - The answer to everything Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 ICA light Apelsinläsk.Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Skönt med fyra dagar ledigt nu, börjar med en EPIC Armageddon I.P.A - The answer to everything Där snackar vi kvalitets underlägg! Skulle du fan ha ett plus till för! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Inte öppnat någon än men snart, är Danskt tror jag och hur den kommit hem till mig har jag ingen aning om men ska smaka, om den inte är god får resten av backen stå och så blir det Spendrups 5,9 till hockeyn i kväll. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Inte öppnat någon än men snart, är Danskt tror jag och hur den kommit hem till mig har jag ingen aning om men ska smaka, om den inte är god får resten av backen stå och så blir det Spendrups 5,9 till hockeyn i kväll.KING pilsner.jpg Är du i Sverige?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Inte öppnat någon än men snart, är Danskt tror jag och hur den kommit hem till mig har jag ingen aning om men ska smaka, om den inte är god får resten av backen stå och så blir det Spendrups 5,9 till hockeyn i kväll.KING pilsner.jpg Med tanke på bilden blir det ingen nagelbitare till hockeyn.. Nyklppta naglar är det.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Ja tyvärr, Pla ville åka hem för att söka Svenskt medborgarskap och förra veckan fick hon det. Går väl an att vara i Sverige när vädret är som det är nu. Har firat lite vår sexåriga bröllopsdag i dag och i morgon fyller Pla år men det blir inget firande då, men fredag kväll har vi hyrt en bystuga så då blir det party. Tror alla Thaitjejer kommer och har ni vägarna förbi är ni såklart välkommna. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 (ändrad) Inte öppnat någon än men snart, är Danskt tror jag och hur den kommit hem till mig har jag ingen aning om men ska smaka, om den inte är god får resten av backen stå och så blir det Spendrups 5,9 till hockeyn i kväll.KING pilsner.jpg Den kan du bjuda Odin på... ölen är 3 veckor för gammal . Själv tar jag ett glas rött och myser . Ändrades Maj 8, 2013 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Den kan du bjuda Odin på... ölen är 3 veckor gammal . Själv tar jag ett glas rött och myser . Ska den lagras längre menar du ? Hur kan du se att den är 3 veckor gammal ? bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Ska den lagras längre menar du ? Hur kan du se att den är 3 veckor gammal ? 20 04 13...3 veckor över tiden? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 20 04 13...3 veckor över tiden? Har ingen aning om vart jag fått dom ifrån, hittade dom i förrådet när jag ställde in några lådor Spendrups. Är dom för gamla får de väl bli bjudöl på fredag. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Men för att inte skrämma Odin så bjuder jag så klart på frächa spendrups om ni kommer. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Jaha, detta är vad som bjuds hemma hos mig i kväll. Tangueray är en underskattad gin i min mening. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Blir några Hof idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 20 04 13...3 veckor över tiden? Jag (inte jag men ett juridiskt ombud) har pratat med... Spendrups (tror jag) där dom under ed (faktiskt) berättade att öl ``står sej´´minst 3 månader längre än sista förbruknings dag under Svenska förhållanden.. Flor vet varför och av vilken anledning... Så skura på du lillpitt, å bry dej inte i mäns förehavanden... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Jag (inte jag men ett juridiskt ombud) har pratat med... Spendrups (tror jag) där dom under ed (faktiskt) berättade att öl ``står sej´´minst 3 månader längre än sista förbruknings dag under Svenska förhållanden.. Flor vet varför och av vilken anledning... Så skura på du lillpitt, å bry dej inte i mäns förehavanden... Mycket snack lite dricka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Den kan du bjuda Odin på... ölen är 3 veckor för gammal . Själv tar jag ett glas rött och myser . Vi med hängpung från unga år skiter i om ölen är lite gammal.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 (ändrad) Ikväll blev det vodka russian och vitt vin. I olika glas då men blandat i magen. Sent from my iPad using Tapatalk HD Ändrades Maj 8, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Bacardi & Cola light bl.a. Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 En Zeunerts orginal extra lager Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 DAB... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu