mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 2, 2013 Dela Inlagd Maj 2, 2013 Det var väl inte den riktiga blandningen, orkade inte att rada upp alla chokladmjölkpaketen. Hej Stefan. Förstod det, försökte bara skoja till det lite. Ha det bra. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 2, 2013 Dela Inlagd Maj 2, 2013 Ipren och vatten - Var hos tandläkaren och drog ut en visdomstand som spökade i morse Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Maj 2, 2013 Dela Inlagd Maj 2, 2013 (ändrad) Vet inte vilken jag ska börja med ? Eller om det här kommer att bli fortsättningen. Trots alls så är "Tjockhult" det lokala ölet för alla "fjollträskare" men skar trots det bare MER Ändrades Maj 2, 2013 av AG-fantomen Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Nu dricker jag en iskall LEO! MMM vad gått Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Chang Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Gevalia Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Tänkte jag skulle ta det lugnt idag. Men med detta underbara väder blir det svårt att låta bli. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 En sangsom med cola zero utanför bungalowen på Kacha Resort and Spa Koh Chang. och gött äre .. Mvh Hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 En sangsom med cola zero utanför bungalowen på Kacha Resort and Spa Koh Chang. och gött äre .. Mvh Hobbe Me too.....men hemma på altanen i risbyn! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Grabben och jag är o käka... Då får man ha sig en öl... Satan vad gott! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Breznak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Glas rött! Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Inne på nr 2 nu Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snikt Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Bacardi Oakheart + pepsi. För gott för att kunna jobba imorgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Öppnat taxfree flarra, Metusalem rom 19 årig, helt sagolik. Leif Den är go'. Ingen Capten Morgan slisk över den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Vodka russian Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 (ändrad) En oppigård golden ale till käket. Smakar bäst ver gang. Sent from my iPad using Tapatalk HD Ändrades Maj 3, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Varit ute med polaren och fotat sen kl 18:00, nu avslutar vi med en bira innan hemgång. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Nu intas denna Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Grogg skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Testar att få in en bild från iMac och dricker kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Carlsberg. Allt medans jag lagar mat o väntar på att dom ska spela håkki på televisionen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Testar min mac book medans jag bärsar utomlands... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Varit ute med polaren och fotat sen kl 18:00, nu avslutar vi med en bira innan hemgång. uploadfromtaptalk1367609938935.jpg Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Nämen titt världens bästa öl Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Tagit någon falcon och nu ska farsan bjuda på en vodka russian Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu