Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 (ändrad) Nyttjar inga destillerade drycker på söndagar,eller ensam heller för den delen Inte ens ett glas munk-likör (Bénédictine)? Ändrades Februari 20, 2011 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Inte ens ett glas munk-likör (Bénédictine)? Jodå,lite sött kanske,men inte söndagar och inte i min ensamhet,lite slöseri tycker jag att dricka ensam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Frysbilen går tidigt i morgon bitti ? Mvh SWEDEMAN Så är det 05.30 lastas det första sedan 10.00 det andra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Jodå,lite sött kanske,men inte söndagar och inte i min ensamhet,lite slöseri tycker jag att dricka ensam Dricker man ensam så har man bara sig själv att Fylla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 21, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 21, 2011 Rötjutet + jordisar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Perlenbacher. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Jag dricker Herr Changs favorit Special Brew 7,5, fullt godkännt. Christer Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 21, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 21, 2011 Har blivit ett par stänkare Lord Calvert mot halsont När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Aqua absolute with a limetwist... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 Dricker burkChang. Tycker att den smakar bättre än flaskChang. Hur kan det vara så? första gången det händer att en burk är bättre än en flaska liksom... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 Dricker burkChang. Tycker att den smakar bättre än flaskChang. Hur kan det vara så? första gången det händer att en burk är bättre än en flaska liksom... Du kanske "känner dig som hemma" ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 Du kanske "känner dig som hemma" ! ja hemma är jag, hehe... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 ja hemma är jag, hehe... Tänkte på "Norrlands ÖL-reklamen" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 hmm...hur kan Norrlands guld kopplas till att det smakar bättre på burk än på flaska? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 Eftermiddagskaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 Dricker burkChang. Tycker att den smakar bättre än flaskChang. Hur kan det vara så? första gången det händer att en burk är bättre än en flaska liksom... Ja, det är ett något märkligt fenomen. Jag väljer alltid burk om det finns att välja... och nu finns det ju halvlitersburkar! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 hmm...hur kan Norrlands guld kopplas till att det smakar bättre på burk än på flaska? Sloganen dom har i alla sina videoreklamer är "Dom vill vara sig själva för en stund" och känna sig som hemma Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 Sloganen dom har i alla sina videoreklamer är "Dom vill vara sig själva för en stund" och känna sig som hemma jo jag vet om den. Men jag fattar inte kopplingen ändå? görs Norrlands guld bara på burk eller vadå? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 jo jag vet om den. Men jag fattar inte kopplingen ändå? görs Norrlands guld bara på burk eller vadå? Vet inte men det brukar alltid vara på burk i reklamen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 Inget, men haur druckit och fortsätter med det om ett tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 Ikväll är det full fart på yrseln FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 (ändrad) Ahh jag komihåg för hundra år sedan när jag va 10-14 år och samlade på ölburkar. Då på den tiden var Tingsryd ett av dom om än få men dock stolta Svenska bryggerierna. Skitkul att se, finns dom igen? Ändrades Februari 23, 2011 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 (ändrad) Ahh jag komihåg för hundra år sedan när jag va 10-14 år och samlade på ölburkar. Då på den tiden var Tingsryd ett av dom om än få men dock stolta Svenska bryggerierna. Skitkul att se, finns dom igen? Hej Odin, gå in i en coop-butik så ser du Tingsrydarna,har levererat ett antal,men du kanske inte handlar i dessa butiker. Ändrades Februari 24, 2011 av Drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Clash Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 De sista hårt urkramade röda dropparna från bagen i boxen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Resorb (vätskeersättning) har legat däckad i magsjuka i 2 dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu