Gustav Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Jack och Cola så klart Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Vitamin drink hos Måne! [img=http://img.tapatalk.com/d/13/04/20/erury4ug.jpg] Hälsa chefen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Som den man jag är så blir det ett glas vitt! Sen ska jag och polaren ut och skjuta lite bilder.. och då måste man ha lite gott med sig. Tjåck dii! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Vitamin drink hos Måne!<br /><br /> Var är minimjölken då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 <br />Var är minimjölken då?<br /><br />Här!<br /><br /> Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 fulöl ikväll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Första finölen på 6 månader: Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Eftersom man har samma karaktär som en tjockis i en godisaffär så blev det en Hof nu. Dessutom råkade jag tacka ja till några öl på krogen... Det går bra nu kompis det går bra nu Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Samma som mackan33 Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Fireball, faktiskt gött Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Tullamore Dew men den tog slut så näste wirre blir Jim Beam och naturligtvis en Falcon export Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Frugan tog med en gammal kär vän hem efter jobbet. Trevligt. image.jpg Allt är den förbaskade fru Hamnois fel, nu öppnade FF finwhiskeyn.. Om FF träffar fru Hamnoi någon gång, så ska FF dra ner byxorna visa sina härliga hängpung.. Efter denna träff kommer Hamnoi längta efter att få riktig hängpung, tyvärr kommer han bara att få en tennisarm.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Nu går jag hem,semipackad... Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Velar emellan en GT, en Skruvmejsel och en Chang Classic. Kanske testar alla Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Falcon export i solen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Rödtjut till maten. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Lite Ale till fotbollen. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 ɐdı ʞund bopʍǝɹq Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 <br />Pastis... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Ett glas wUThai special, gott skit men får spara ett glas till räkorna/kräftorna . Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 (ändrad) Denna ipa var ingen höjdare. Lite bränd smak. Men så heter den twisted oxå. Sent from my iPad using Tapatalk HD Ändrades April 20, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Denna ipa var ingen höjdare. Lite bränd smak. Men så heter den twisted oxå.ImageUploadedByTapatalk HD1366474507.439190.jpg Sent from my iPad using Tapatalk HD För fan Peo, när du fotar med iPaden så ha hemknappen på höger hand...fina bilder men jobbigt att vända på min klump till epa-data för o se dom Trevlig kväll och skål//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Testar med kameran på ipad Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 (ändrad) Bilderna tagna med knappen till vänster på första, till höger på andra. Hur fan får man den upp och ner? Ändrades April 20, 2013 av mackan33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu