Odin Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Det blev en öl som förrätt. Så nu hoppar vi in på huvudrätten så får vi se om det blir en efterrätt med!? Tjåck dii! Förrätt. 2013-04-05 17.57.35.jpg Huvudrätt. 2013-04-05 17.57.05.jpg Efterätt. 2013-04-05 17.56.48.jpg Är det där vad man kallar en satans röra?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Ska man ha Gin så ska man ha bra Gin. http://www.drinko.se/bombay-sapphire-gin.html Annars så kan man blanda hemkört med essens. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 (ändrad) Koskenkorva & Cola Light Så allt nedan gäller nu. Ändrades April 5, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Till fotbollen en esb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Vodka + Katting Däng. Rikligt med is. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 VT, rikligt med Vodka, rikligt med is. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Vodka och russin med is götteligöttgött Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 En Efes men strax blir det en grogg eller 3<br /><br /><br /><br />Skickat från min U8860 via Tapatalk 2<br /><br /> Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Lite "Villa upp & ner" över din inredningsstil Min far sa alltid att han skulle slå klackarna i taket när det var fest. Måste vara något liknande som han menade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Satt och funderade om jag ska till Grand imorgon för att kolla in "Årets bartender" och blev inspirerad till att blanda mig en drink. Pressa ca 4 cl citronjuice och häll i shaker med rikligt med is. Socker efter behag jag föredrar 1 tsk. Frothe eller om du orkar äggvita. Whiskey, många fördrar en Bourbon vilken som inte är rökig funkar bra. Shake it och slå upp din läskande Wiskey Sour. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Nu blir de grogg med vacker utsikt<br /><br /><br /><br />Skickat från min U8860 via Tapatalk 2<br /><br /> Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Fick en stänk utav bebisspya i käften nyss, hon passade på medans jag höll henne uppe i luften och jag var chanslös. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Sitter med min svåger o dricker Chang. Snart är mera på ingång så man får lite variation. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Sitter med min svåger o dricker Chang. Snart är mera på ingång så man får lite variation. uploadfromtaptalk1365340518866.jpg Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 trevligt sällskap, lite gott att äta o dricka..kan man ha det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Var på IKEA i går så det fick bli en IKEA öl helt ok Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Var på IKEA i går så det fick bli en IKEA öl helt ok Kostar? Finns den i shoppen oxå? Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Kostar? Finns den i shoppen oxå? Med vänlig hälsning, Jag drack den i restaurangen på ikea i stockholm kungens kurva då det är starköl säljs den ej i shoppen i sverige men finns säkert i Thailand oxså här kostade den 42:- har jag för mig. Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Jag drack den i restaurangen på ikea i stockholm kungens kurva då det är starköl säljs den ej i shoppen i sverige men finns säkert i Thailand oxså här kostade den 42:- har jag för mig.OK, trodde det var i BKK. Tack för info.Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 SKÅL KOSMONAUTER Idag är det Gin & Tonic dagen http://www.alltomstockholm.se/restaurangbar/article4063274.aos#xtor=AD-500-[alltomstockholm]-[]-[Textlank]-[aftonbladet]-[]-[] “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Up2You Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Är på res jobb i Halmstad så nu sitter man på hotellet efter en hård arbetsdag med en kall Mariestads Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Up2You Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Fast hade ju hellre suttit med en kall Chang på Soi 4 i Bangkok just nu ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 9, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 9, 2013 kör några 3.5 or När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Fast hade ju hellre suttit med en kall Chang på Soi 4 i Bangkok just nu ;-) Du menar en sådan här? Skål! Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Up2You Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Du menar en sådan här? [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] uploadfromtaptalk1365524625157.jpgSkål! Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Åhhh..din jä..el!! Orättvist!! Byter gärna min Mariestad mot Changen ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu