Soengsang Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 En isande kall Birdy Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 Morgondrink GT Förmiddagsdrink GT Lunchdrink GT. Schkååål Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 En isande kall Birdy IMG_0128.JPG Tycker många av dom där kaffedrinkarna på burk smakar blä. Är den där OK ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 Kommentarer överflödiga! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Potaisavkok med lite energidryck - fredagsmys Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 (ändrad) Mera fredagsmys - konjagare och en cigarill. Sent from my iPad using Tapatalk HD Ändrades April 5, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Mera fredagsmys - konjagare och en cigarrökande[img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] ImageUploadedByTapatalk HD1365175348.965376.jpgSent from my iPad using Tapatalk HD Lite "Villa upp & ner" över din inredningsstil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 (ändrad) Lite "Villa upp & ner" över din inredningsstil Är mest impad över hur han får groggen o konjagaren att stanna i glaset, centrifugalkraften måste vara stor i det huset . Själv blir det en Loka citron //Lp Ändrades April 5, 2013 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Hej Sitter här med ett glas rödvin, frugan jobbar och lillpojken ritar. Med vänlig hälsning Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Är mest impad över hur han får groggen o konjagaren att stanna i glaset, centrifugalkraften måste vara stor i det huset . Själv blir det en Loka citron //Lp Glöm inte. Det alldrig fel att ge upp och ge efter,sprit e gott. jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Lunchchang..Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Är mest impad över hur han får groggen o konjagaren att stanna i glaset, centrifugalkraften måste vara stor i det huset . Själv blir det en Loka citron //Lp Fantastiskt hus han har! Jag valde en AW i kba. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Ska man ta sig en riktig öl? Eller ska man ta en GT? Eller ska man hugga in på kärringvinet direkt? Hmmm... jag lirar Crysis 3 en runda och återkommer med vad det blev! Trevlig helg, bitches! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Isvatten!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Från "the magic house" en bira från new york Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Nu en bira från oppigård - mera fredagsmys Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Nu en bira från oppigård - mera fredagsmysImageUploadedByTapatalk HD1365183207.204860.jpg Sent from my iPad using Tapatalk HD Ser Gott ut men tänk på att alcohol skadar Din Hälsa!Hi Hi Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Eftersom jag sitter på samma ställe som förra veckan så tar jag väl en ny bild då. Men då man inte får dricka öl å surfa på MPR samtidigt så drog jag igång en tecknad film. Sedan så tog jag vin istället så vi inte retar någon. PS. det är inte heller en laptop, det är en stationär med 27" skärm. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Det gör jag ikväll Och så ett par till Mr minimjölk aka Måne Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Ser Gott ut men tänk på att alcohol skadar Din Hälsa!Hi HiNjae, alkohol blir jag glad av och mår gott, inte kan det va skadligt ;-)Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 (ändrad) Ser Gott ut men tänk på att alcohol skadar Din Hälsa!Hi Hi Njae, alkohol blir jag glad av och mår gott av, inte kan det va skadligt ;-) Men det blir dubbelt Sent from my iPad using Tapatalk HD Ändrades April 5, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Njae, alkohol blir jag glad av och mår gott av, inte kan det va skadligt ;-) Sent from my iPad using Tapatalk HD När man upprepar sig så bör man överväga ett glas vatten Trevlig kväll//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 När man upprepar sig så bör man överväga ett glas vatten Trevlig kväll//Lp Vatten kan man drunkna i , idag bara lite förövning så man pallar morgondagen. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Det blev en öl som förrätt. Så nu hoppar vi in på huvudrätten så får vi se om det blir en efterrätt med!? Tjåck dii! Förrätt. Huvudrätt. Efterätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu