Avregistrerad clion Inlagd Februari 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2011 Ja herrejösses ringde Drivern nu men gubben sitter bland munkar för tillfället så du får hålla dig till tåls svar kommer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2011 Beklämmande att vuxna män till åldern beter sig som fjortisar, som denna tråd är ett exempel på. Men kanske detta är en följd av gubbsjuka. YEEES ju äldre vi blir ju goooare e det När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 FEGIS ja e på frugans starka rötjut Ja de ante mig med tanke på dina inlägg Samma lika tanke här Tat lugnt Clion så du inte får en igen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 (ändrad) Hej Just nu sittande i Min Buri och läskandes på en "Clirr" Ha en bra dag! Ändrades Februari 20, 2011 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Fru Chang köpte igår fyra flak Special Brew 7,5% till mig. Flaken transporterades med viss möda och besvär till bostaden, själv låg jag och sov. Det är äkta kärlek, och en sådan dricker jag nu! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2011 55 var presis på toan .Så säger Joel Pappa du kommer väl inte ramla nu 5 år och förstår jäkligt mycket Full e ja efter 5 glas av frugans rötjut men att pojken ser allt det e nåt nytt ps misstolka inte detta meddelandet då ja gillar att skriva direkt från hjärtat När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Fru Chang köpte igår fyra flak Special Brew 7,5% till mig. Flaken transporterades med viss möda och besvär till bostaden, själv låg jag och sov. Det är äkta kärlek, och en sådan dricker jag nu! Herr Chang har talat. Och när Herr Chang orkar pallra sig med...så ser det ut så här Enis med kaffe i koppen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Ja va rädd om henne, hon e en kanonfru trevlig snygg och snäll.. Och de e ju mer än man kan säga om dej...och mej hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2011 Hej Just nu sittande i Min Buri och läskandes på en "Clirr" Ha en bra dag! Fan Thomas e den inte slut Ska jag kalla dig nykterist eller När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2011 Och när Herr Chang orkar pallra sig med...så ser det ut så här Enis med kaffe i koppen Härligt Enis sånnå joke gillar jag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Fan Thomas e den inte slut Ska jag kalla dig nykterist eller Hej Clion, Nej du, det är MYCKET kvar i flaskan Det blir inte så mycket drickande här Ha en gör go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sixten Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 55 var presis på toan .Så säger Joel Pappa du kommer väl inte ramla nu 5 år och förstår jäkligt mycket Full e ja efter 5 glas av frugans rötjut men att pojken ser allt det e nåt nytt ps misstolka inte detta meddelandet då ja gillar att skriva direkt från hjärtat Vad Joel sa till dig borde mana till eftertanke. Pojken är ju rädd om sin far. En klok och snäll 5-åring. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2011 Vad Joel sa till dig borde mana till eftertanke. Pojken är ju rädd om sin far. En klok och snäll 5-åring. Helt riktigt tänkt gäller å hålla sig dom ska ha mat o dyligt så ja vet var gränsen går När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sixten Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Helt riktigt tänkt gäller å hålla sig dom ska ha mat o dyligt så ja vet var gränsen går Jag har förstått att Du är en "Go gubbe" så pojken har en snäll pappa. Men faktum kvarstår, han såg att du var på örat och var rädd. Eftersom jag vuxit upp under liknande förhållanden så förstår jag hans känslor. Därmed inte sagt att du har problem med spriten absolut inte. Grabben älskar sin pappa och är rädd när du är på örat,tänk på det. Vänligen Sixten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Ja efter som man bor i surin så är ju denna passande att dricka För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 ops blev lite knas här kommer bilden För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Ja herrejösses ringde Drivern nu men gubben sitter bland munkar för tillfället så du får hålla dig till tåls svar kommer Var kommer jag in i denna tråden tro,måste fattas några inlägg,fattar ingenting Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Var kommer jag in i denna tråden tro,måste fattas några inlägg,fattar ingenting Kanske han trodde att du pimplade Bénédictine Likör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2011 Var kommer jag in i denna tråden tro,måste fattas några inlägg,fattar ingenting Mankan vart lite spydig (har inte glömt v träffen å svampen 5555)tänkte du kunde ringa herrn å prata lite golfrundor så han inte e så grinig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Kanske han trodde att du pimplade Bénédictine Likör Nyttjar inga destillerade drycker på söndagar,eller ensam heller för den delen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 FEGIS ja e på frugans starka rötjut Tidigt på morron vill man inte ha sån där damdricka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Mankan vart lite spydig (har inte glömt v träffen å svampen 5555)tänkte du kunde ringa herrn å prata lite golfrundor så han inte e så grinig Jag har inget otalt med Mankan,en mycket trevlig man enligt mig och duktig golfare är han också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2011 Tidigt på morron vill man inte ha sån där damdricka nä det skulle förvåna mig 55555 sjöbuse å allt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2011 Jag har inget otalt med Mankan,en mycket trevlig man enligt mig och duktig golfare är han också det vet la jag tänkte bara du äccch skit i de När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Nyttjar inga destillerade drycker på söndagar,eller ensam heller för den delen Frysbilen går tidigt i morgon bitti ? Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu