Guest jlh66 Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Dricker vin från Argentina och snart har jag bollsinne iklass med Messi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Nu var den där Påskbrasan avklarad så nu blir det till att börja fira Påsken. Börjar med en stadig favorit,Black Ribbon och naturligtvis en Sofiero till den Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Nu var den där Påskbrasan avklarad så nu blir det till att börja fira Påsken. Börjar med en stadig favorit,Black Ribbon och naturligtvis en Sofiero till den Mmmm ja det är där den passar... I brasan Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Sitter hos polaren nu. Lite rävgift blir det. [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] uploadfromtaptalk1364672693445.jpg Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Den högra är grymt god! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Mmmm ja det är där den passar... I brasan Hur var det nu..Du är en tvär och bitter liten man,jag tycker synd om dig Glad Påsk till dig och din familj Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Staropramen... Den behöver man ju inte trycka ner direkt. BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Snälla Odin låt inte tokfan Asia expertern Modd Nic osv orera hur som helst för den den den är inte klok. Själv kan jag inte starta någon ny tråd,undrar varför.avstäng eller Mvh jrk Tråg?? Ligger kanske problemet i Trågstarten kanske?? Nee varför skulle man stänga av dej? Men vaffan de här e inte så jäkla viktigt, livet rullar ju parallellt så att säga... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Hur var det nu..Du är en tvär och bitter liten man,jag tycker synd om dig Glad Påsk till dig och din familj Tvär?? Ok då. Bitter? så f-n heller.. Liten?? ja man tackar, har minskat lite mer än 14kg. sen 1:a Januari... Men va f-n jag är inte svår, å såna komplimanger kan väl ingen man stå emot... Koom då gubben... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Tvär?? Ok då. Bitter? så f-n heller.. Liten?? ja man tackar, har minskat lite mer än 14kg. sen 1:a Januari... Men va f-n jag är inte svår, å såna komplimanger kan väl ingen man stå emot... Koom då gubben... Jag ska bjuda dig på några fin-öl om du får vägarna framsidan någon gång Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Jag ska bjuda dig på några fin-öl om du får vägarna framsidan någon gång Hmm Umgänget accepteras men vi har ju lite olika syn på vad finöl är... Så om vi kan komma överens om att du står för lokaliteterna å jag för biran så har vi en deal?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 En Mille öl... Mariestad Old Ox Återhämtar mig från gårdagens match, glädje Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 En Mille öl... Mariestad Old Ox Återhämtar mig från gårdagens match, glädje Själv tar jag emot förlusten genom att fasta. Får se om det blidkar hockeygudarna. Mest för min egen hälsas skull men iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Ett glas rött efter gott genomfört hempul-arbete i badrummet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Det sista ur dunken, funkar efter maten.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Vatten, ska hämta kärringen 21.00 från arbetet, som man gjort hela påskhelgen... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 hallonsoda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Ett glas rött Chill out Shiraz med ett glas som fått flottfläckar pga jag håller på med en lammstek . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 ett glas matlagningsvin... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 ett glas matlagningsvin... Drick direkt ur grytan Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 En timma sedan; en man och hans korv... Just nu; Special screw Nä järnspikar, nu blev det vajsing, kan någon donator gå in å ändra.hick.desfnissgroohup... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd April 1, 2013 Dela Inlagd April 1, 2013 (ändrad) Den börjar säljas den 12 april i samband med den stora öl och whisky-mässan i Gbg. Pris 750:- ;-) http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?varuNr=85971 Ändrades April 1, 2013 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 1, 2013 Dela Inlagd April 1, 2013 Den börjar säljas den 12 april i samband med den stora öl och whisky-mässan i Gbg. Pris 750:- ;-) http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?varuNr=85971 Göteborgarnas egna wirre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd April 1, 2013 Dela Inlagd April 1, 2013 Föredrar en Ricard före en Glenn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 1, 2013 Dela Inlagd April 1, 2013 Beska droppar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 1, 2013 Dela Inlagd April 1, 2013 öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu