mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 (ändrad) Bidde några sådana här igår. Och just nu några sånna här Med vänlig hälsning, Ändrades Mars 30, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Chang, så klart Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 En kall Chang... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Kvällens ranson .. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 En helsvenk bira!!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Får väl placera ölen så vissa personer inte stör sig på Mpr i bakgrunden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Blir några arroy mak mak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Vatten, jobbar hela påsken nästan. Blir några pilsner till matchen på Söderstadion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 En bärs och lite Crysis 3 innan man ställer sig i köket och laga till lite fläskfilé med grönpepparsås. Trevlig påsk på er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 En bärs och lite Crysis 3 innan man ställer sig i köket och laga till lite fläskfilé med grönpepparsås. Trevlig påsk på er! 2013-03-30 16.49.47.jpg Har du inga kort på Bärsen?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 en go en... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 en go en... hittade 2 sånna också i kylen, tyvärr på burk... är för klen för att bära em glas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 en go en... Skaplig öl å skapligt snus... Livet e inte så jäkla illa alltid.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Efter en vit månad står det nu Bacardi & Coke framför mig. Så ignorera alla foruminlägg från mig de närmaste timmarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Har du inga kort på Bärsen?? Ser du illa med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Skaplig öl å skapligt snus... Livet e inte så jäkla illa alltid.. Påssnus anser du som skapligt? Fniss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Satt som en fläskläpp! Fläskfilé med grönpepparsås. Sen blanda frugan en GT. Sen packa jag mig en prilla som alltid smakar bäst efter en god middag. Och det ska vara riktigt snus och inga blöjor som Odinnan föredra! Glad påsk på er alla, oavsett om ni gillar blöjor eller fulöl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Ser du illa med? Nja nee, Jag anser mej ha jävligt bra receptorer. Men visst synen har med åldern försämrats, men tamefan inte smaken... Hur som... Det fans ingen öl på den bilden. Visst jag såg en burk som vanligtvis innehåller en öl liknande vätska. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Påssnus anser du som skapligt? Fniss. Fnissa bäst du vill Muttan, Jag slutade använda lössnus ungefär samtidigt som du slutade med blöjor. Av den enkla anledningen att lössnus va så jäkla kladdigt, det passade inte riktigt i ett restaurangkök... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Nja nee, Jag anser mej ha jävligt bra receptorer. Men visst synen har med åldern försämrats, men tamefan inte smaken... Hur som... Det fans ingen öl på den bilden. Visst jag såg en burk som vanligtvis innehåller en öl liknande vätska. Lite illa ser du allt eftersom du inte ser att det t.o.m. står öl på burken. Ja, jävla vad gammal du måste du vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Lite illa ser du allt eftersom du inte ser att det t.o.m. står öl på burken. Ja, jävla vad gammal du måste du vara. Vaddå står öl på burken, jag kan skriva öl på en Pripps åxå. Å det blir inte öl för det.. Njee en man i sina bästa år.. bäst före datumet närmar sej, men va f-n. än ere inte utgånget... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Vaddå står öl på burken, jag kan skriva öl på en Pripps åxå. Å det blir inte öl för det.. Njee en man i sina bästa år.. bäst före datumet närmar sej, men va f-n. än ere inte utgånget... Och det kommer att dröja innan ditt bäst före datum det borgar Aya och dina hungriga söner,nåja den ena åt ju Italiano. Fortsatt trevlig påsk Oddan- jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Ehh Nu tar vi ett glas vitt som riktiga män?? Å ökar KUKKELIKUU Påskharar.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 (ändrad) Snälla Odin låt inte tokfan Asia expertern Modd Nic osv orera hur som helst för den den den är inte klok. Själv kan jag inte starta någon ny tråd,undrar varför.avstäng eller Mvh jrk Ändrades Mars 30, 2013 av jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Sitter hos polaren nu. Lite rävgift blir det. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu