Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

IsaanWarrior

Var ett tag sen senast, för mycket jobb har gjort så jag halkat efter, men nu jäklar så kör vi!! Prippe 7,2%, skål!

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4269

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1939

Guest Fredman

En utmärkt påsk ale från Nynäshamns Ångbryggeri som för övrigt gör Landsorts Lager som är något av en favorit bland ljusa lager.

post-7918-0-97358600-1364567181_thumb.jp

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Just det blev ju en wave ruler i dag också .. ybu6ebu5.jpg Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Lite Tysk kvalité smakar alltid bra.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Har käkat Tacos med familjen ute på restaurang. Snål som man är så fick det bli kvällens öl. :) Tjåck dii! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Ändrades av wUThai
Dela på andra sajter

Har käkat Tacos med familjen ute på restaurang. Snål som man är så fick det bli kvällens öl. :) Tjåck dii! attachicon.gifuploadfromtaptalk1364572195911.jpg Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Härligt.Käkade tacos igår med familjen.Men Budweiser??nja.Hamnoi kör tyskt öl det är kvalite.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Guest wUThai
Har käkat Tacos med familjen ute på restaurang. Snål som man är så fick det bli kvällens öl. :) Tjåck dii! uploadfromtaptalk1364572195911.jpg Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Härligt.Käkade tacos igår med familjen.Men Budweiser??nja.Hamnoi kör tyskt öl det är kvalite.
LP, dricker vad frugan ger honom. :D Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Dela på andra sajter

Drar själv några Bud ibland när jag inte är sugen på riktig öl, kan vara gott med några flaskor blask ibland.

Lättdrucket skit är det ivf.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

LP, dricker vad frugan ger honom. :D Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Och nu är inte frugan hemma och då dricker han vad han vill :P .

Trevlig kväll på dig Mr Whitewine//Lp

Dela på andra sajter

jag har gått över från en chang 3.5 till en gt stor.

Men det blir tidig kväll, vi ska upp och ta oss till simhallen i morgon som alla andra lördagar.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Blir en mugg Te tillsammans med ett par Polarbröd. Som pålägg blev det Fjällbrynt Räkost. :thumbsup:

post-9833-0-73093000-1364574247.jpg

medan jag sitter och funderar på vilken av dessa flaskor vi ska öppna först ??? ???

post-9833-0-40264900-1364574252.jpg

eller ska vi tömma de flaskor av samma ädla dryck som vi redan har hemma ???

Det är den stora frågan idag!!!! :14:

Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid.

Dela på andra sajter

Blir en mugg Te tillsammans med ett par Polarbröd. Som pålägg blev det Fjällbrynt Räkost. :thumbsup:

attachicon.gifMat 016.jpg

medan jag sitter och funderar på vilken av dessa flaskor vi ska öppna först ??? ???

attachicon.gifMat 012.jpg

eller ska vi tömma de flaskor av samma ädla dryck som vi redan har hemma ???

Det är den stora frågan idag!!!! :14:

Ja jävlar snacka om dagens i-lands problem :rotfl:  så angenäma problem vill jag med ha era gottegrisar. :nyam:

Jag hade knäckt Glenlivet, men vad fan en provsmakning av alla fem är inte fel det heller.

Trevlig kväll//Lp

Dela på andra sajter

Ja jävlar snacka om dagens i-lands problem :rotfl:  så angenäma problem vill jag med ha era gottegrisar. :nyam:

Jag hade knäckt Glenlivet, men vad fan en provsmakning av alla fem är inte fel det heller.

Trevlig kväll//Lp

:14:  :14:  :14:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

allt verkar vara whiskey.

Irish coffey kan man blanda på det eller destillera ut riktigt brännvin.

Den här blandar jag irish coffie på.

post-8287-0-03939800-1364575365_thumb.jp

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

allt verkar vara whiskey.

Irish coffey kan man blanda på det eller destillera ut riktigt brännvin.

Den här blandar jag irish coffie på.

Ädla drycker ska drickas rena och inte blandas med annat! Avnjutas i trevligt sällskap, då smakar den bäst. :thumbsup:

Gillar dock ditt val av Whisky! :14:

Dela på andra sajter

Tack,

Men jag förstår inte vad man ska kunna göra av whiskey annars.

I min mun smakar det bläää.

Jag har en laphraoaig eller hur det stavas som jag fick av en bekant för en bilreparation.

Den står fortfarande i sitt stålrör efter 4 år, jag vet att det smakat tjärpapp å det är jag inte intresserad av.

så den borde vara 19 år nu.

Duger att tända grillen med snart:-)

Dela på andra sajter

Ädla drycker ska drickas rena och inte blandas med annat! Avnjutas i trevligt sällskap, då smakar den bäst. :thumbsup:

Gillar dock ditt val av Whisky! :14:

En sjysst whiskey ska blandas med 1/5 del vatten för att få ut bästa smaksättningen.

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

Aha.

Blandas med vatten??

Det har jag aldrig hört förr, däremot har jag hört att det ska vara ett glas vatten brevid,

Smakar det inte lika illa om man spär ut det, förlänger man inte plågan då?

Dela på andra sajter

Päronsaft :(

Så går det när man lovar att hämta kärringen i stan till kvällen/natta.

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Dela på andra sajter

En sjysst whiskey ska blandas med 1/5 del vatten för att få ut bästa smaksättningen.

/ SatanG

Det beror helt på Whisky sort! Enligt experterna ska man ha en pipett och droppa en droppe vatten i taget i glaset till man finner den rätta kombinationen. :police:

Men själv föredrar jag drycken utan tillsats av vatten. :14: Kanske för att jag redan hittat de sorter jag tycker om. Men ska testa ditt trix om jag blir bjuden på en sort som inte faller mig i smaken på direkten! 

Dela på andra sajter

Päronsaft :(

Så går det när man lovar att hämta kärringen i stan till kvällen/natta.

Ähh ta dig en kall o koppla av. jag löser frugans hemtransport om du pm:ar numret  :spiteful: .

Trevlig kväll//Lp

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...