IsaanWarrior Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Var ett tag sen senast, för mycket jobb har gjort så jag halkat efter, men nu jäklar så kör vi!! Prippe 7,2%, skål! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 En utmärkt påsk ale från Nynäshamns Ångbryggeri som för övrigt gör Landsorts Lager som är något av en favorit bland ljusa lager. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Just det blev ju en wave ruler i dag också .. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Lätt uttråkad så det får bli en bira Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lostinisaan Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Kranvatten med en Treo i ... 2 Thessalonikerbrevet 3:10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Lite Tysk kvalité smakar alltid bra. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Polsk vodka och redbull Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 (ändrad) Har käkat Tacos med familjen ute på restaurang. Snål som man är så fick det bli kvällens öl. Tjåck dii! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ändrades Mars 29, 2013 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Har käkat Tacos med familjen ute på restaurang. Snål som man är så fick det bli kvällens öl. Tjåck dii! uploadfromtaptalk1364572195911.jpg Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Härligt.Käkade tacos igår med familjen.Men Budweiser??nja.Hamnoi kör tyskt öl det är kvalite. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Har käkat Tacos med familjen ute på restaurang. Snål som man är så fick det bli kvällens öl. Tjåck dii! uploadfromtaptalk1364572195911.jpg Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Härligt.Käkade tacos igår med familjen.Men Budweiser??nja.Hamnoi kör tyskt öl det är kvalite. LP, dricker vad frugan ger honom. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Drar själv några Bud ibland när jag inte är sugen på riktig öl, kan vara gott med några flaskor blask ibland. Lättdrucket skit är det ivf. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 LP, dricker vad frugan ger honom. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Och nu är inte frugan hemma och då dricker han vad han vill . Trevlig kväll på dig Mr Whitewine//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 jag har gått över från en chang 3.5 till en gt stor. Men det blir tidig kväll, vi ska upp och ta oss till simhallen i morgon som alla andra lördagar. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Blir en mugg Te tillsammans med ett par Polarbröd. Som pålägg blev det Fjällbrynt Räkost. medan jag sitter och funderar på vilken av dessa flaskor vi ska öppna först ??? eller ska vi tömma de flaskor av samma ädla dryck som vi redan har hemma Det är den stora frågan idag!!!! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Blir en mugg Te tillsammans med ett par Polarbröd. Som pålägg blev det Fjällbrynt Räkost. Mat 016.jpg medan jag sitter och funderar på vilken av dessa flaskor vi ska öppna först ??? Mat 012.jpg eller ska vi tömma de flaskor av samma ädla dryck som vi redan har hemma Det är den stora frågan idag!!!! Ja jävlar snacka om dagens i-lands problem så angenäma problem vill jag med ha era gottegrisar. Jag hade knäckt Glenlivet, men vad fan en provsmakning av alla fem är inte fel det heller. Trevlig kväll//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Ja jävlar snacka om dagens i-lands problem så angenäma problem vill jag med ha era gottegrisar. Jag hade knäckt Glenlivet, men vad fan en provsmakning av alla fem är inte fel det heller. Trevlig kväll//Lp PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 allt verkar vara whiskey. Irish coffey kan man blanda på det eller destillera ut riktigt brännvin. Den här blandar jag irish coffie på. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 allt verkar vara whiskey. Irish coffey kan man blanda på det eller destillera ut riktigt brännvin. Den här blandar jag irish coffie på. Ädla drycker ska drickas rena och inte blandas med annat! Avnjutas i trevligt sällskap, då smakar den bäst. Gillar dock ditt val av Whisky! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Tack, Men jag förstår inte vad man ska kunna göra av whiskey annars. I min mun smakar det bläää. Jag har en laphraoaig eller hur det stavas som jag fick av en bekant för en bilreparation. Den står fortfarande i sitt stålrör efter 4 år, jag vet att det smakat tjärpapp å det är jag inte intresserad av. så den borde vara 19 år nu. Duger att tända grillen med snart:-) En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Ädla drycker ska drickas rena och inte blandas med annat! Avnjutas i trevligt sällskap, då smakar den bäst. Gillar dock ditt val av Whisky! En sjysst whiskey ska blandas med 1/5 del vatten för att få ut bästa smaksättningen. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Aha. Blandas med vatten?? Det har jag aldrig hört förr, däremot har jag hört att det ska vara ett glas vatten brevid, Smakar det inte lika illa om man spär ut det, förlänger man inte plågan då? En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Blir lite pilsner efter maten.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Päronsaft Så går det när man lovar att hämta kärringen i stan till kvällen/natta. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 En sjysst whiskey ska blandas med 1/5 del vatten för att få ut bästa smaksättningen. / SatanG Det beror helt på Whisky sort! Enligt experterna ska man ha en pipett och droppa en droppe vatten i taget i glaset till man finner den rätta kombinationen. Men själv föredrar jag drycken utan tillsats av vatten. Kanske för att jag redan hittat de sorter jag tycker om. Men ska testa ditt trix om jag blir bjuden på en sort som inte faller mig i smaken på direkten! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Päronsaft Så går det när man lovar att hämta kärringen i stan till kvällen/natta. Ähh ta dig en kall o koppla av. jag löser frugans hemtransport om du pm:ar numret . Trevlig kväll//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu