B747 Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 The Talisman Whisky. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 Margarita Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 Spansk Vin ;-) //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 Jack och Pepsi i ett Cola glas som står i en Changkodom!! (Cola är godare men men.) Duger för en KABE fylla!! Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeLin Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 En Bourbon, skall drickas med mycket is och Ginger Ale PeLin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 Finskt lantvin = Hälften Koskenkorva å hälften Vichyvatten det märks att du bott i sverige länge.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Skulle ta mig en GT nu när jag börjar stöka i köket, men Tonicen var frusen så det blev nog mest en G! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Börjat med några Gin & Cola light, ska ta en Glen Grant 10y nu. Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JMitchell Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 ... Norrlands dynamit å Bocköl 5,2% + jägger.. // JMitchell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Dags för gravöl nu när hockeysäsongen är över Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Dags för en Clirr nu när hockeyn går in i semi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Blandade bärs Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Mars 23, 2013 Dela Inlagd Mars 23, 2013 Äntligen lite viktig konsumentupplysning i DN över var man billigast dricker sin pilsner i stockholm http://www.dn.se/sthlm/sa-mycket-ol-far-du-for-en-femtilapp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Djäklar var gott det var med Carlsberg. Slår ju alla Thaipilsner med hästlängder ., Blev bara en matöl idag, men lär bli fler.. 40 THB för en 33:a .. Helt klart högst SPB värde i Thailand idag.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Mbfpk ok maten men Danskt fulöl?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 (ändrad) Mbfpk ok maten men Danskt fulöl?? Åtminstone är det öl. Det är ngn jäkla sötma eller nåt i den thailändska pilsnern som inte alls går ihop med mina smaklökar. Oberoende av sort. Den här dansktillverkade pilsnern rann som källvatten genom gommen. Med vänlig hälsning Ändrades Mars 27, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Nu är det ju fredags...f´låt onsdagsmys, så då kan man ju korka upp en Bishops Finger. Mmm, livet på en pinne! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mange Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 VIN Ha de bäst alla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 En kaffe på tåget i Amsterdam. Gratis internet ombord Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Varvar ner med lite vitt efter en helvetesvecka. Ny tjänst innebär löjligt mycket att göra innan jag hittar någon lämplig att anställa som avlastning. Skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 En röd italienare med en bouquet av nyslaget hö en sen sommarnatt i blomstermåla som utvecklar sig till en pikant doft av en kvinnas nyvaskade sköte, och en smak av veckogamla plommon krossade mot en vit mexitegelvägg varvat med en uns av smörslungade chokladstänger i symfoni med höstens potpourri av hovtrampade höstbär så får den gommen att fullständigt kapitulera och euforiskt skrika...JAG VILL BLI FULL. 199 riksdaler på ditt lokala apotek Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 (ändrad) En röd italienare med en bouquet av nyslaget hö en sen sommarnatt i blomstermåla som utvecklar sig till en pikant doft av en kvinnas nyvaskade sköte, och en smak av veckogamla plommon krossade mot en vit mexitegelvägg varvat med en uns av smörslungade chokladstänger i symfoni med höstens potpourri av hovtrampade höstbär så får den gommen att fullständigt kapitulera och euforiskt skrika...JAG VILL BLI FULL. 199 riksdaler på ditt lokala apotek bild (7).JPG 14% på en arbetsdag brukar bita tufft! Själv fegar jag ordentligt med ett billigt (150 spänn) Tre Apor på 8,5%, får sån förbannad huvudvärk bara jag funderar på att bli lite packad nuförtiden. Ändrades Mars 28, 2013 av mackan33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 En röd italienare med en bouquet av nyslaget hö en sen sommarnatt i blomstermåla som utvecklar sig till en pikant doft av en kvinnas nyvaskade sköte, och en smak av veckogamla plommon krossade mot en vit mexitegelvägg varvat med en uns av smörslungade chokladstänger i symfoni med höstens potpourri av hovtrampade höstbär så får den gommen att fullständigt kapitulera och euforiskt skrika...JAG VILL BLI FULL. 199 riksdaler på ditt lokala apotek bild (7).JPG Trycker en Vägbula Bailys,vodka & Superjäst! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 En röd italienare med en bouquet av nyslaget hö en sen sommarnatt i blomstermåla som utvecklar sig till en pikant doft av en kvinnas nyvaskade sköte, och en smak av veckogamla plommon krossade mot en vit mexitegelvägg varvat med en uns av smörslungade chokladstänger i symfoni med höstens potpourri av hovtrampade höstbär så får den gommen att fullständigt kapitulera och euforiskt skrika...JAG VILL BLI FULL. 199 riksdaler på ditt lokala apotek bild (7).JPG Rätta takter! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Bärs. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu