Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4269

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1939

Jack och Pepsi i ett Cola glas som står i en Changkodom!! :14:  (Cola är godare men men.) Duger för en KABE fylla!!

post-7723-0-78898200-1363986182.jpg

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Dela på andra sajter

Finskt lantvin = Hälften Koskenkorva å hälften Vichyvatten :crazy:

det märks att du bott i sverige länge.. :crazy:

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Skulle ta mig en GT nu när jag börjar stöka i köket, men Tonicen var frusen så det blev nog mest en G!

post-7918-0-82215100-1364049764_thumb.jp

Dela på andra sajter

Börjat med några Gin & Cola light, ska ta en Glen Grant 10y nu.

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Djäklar var gott det var med Carlsberg. Slår ju alla Thaipilsner med hästlängder ., Blev bara en matöl idag, men lär bli fler.. debyvu6e.jpg 40 THB för en 33:a .. Helt klart högst SPB värde i Thailand idag.. ubaqe4us.jpg Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
Mbfpk ok maten men Danskt fulöl??
Åtminstone är det öl. :) Det är ngn jäkla sötma eller nåt i den thailändska pilsnern som inte alls går ihop med mina smaklökar. Oberoende av sort. Den här dansktillverkade pilsnern rann som källvatten genom gommen. :) Med vänlig hälsning Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Nu är det ju fredags...f´låt onsdagsmys, så då kan man ju korka upp en Bishops Finger.

Mmm, livet på en pinne!

post-6637-0-48568100-1364412355_thumb.jp

post-6637-0-45642900-1364412382_thumb.jp

Dela på andra sajter

En kaffe på tåget i Amsterdam. Gratis internet ombord

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Varvar ner med lite vitt efter en helvetesvecka. Ny tjänst innebär löjligt mycket att göra innan jag hittar någon lämplig att anställa som avlastning. Skål! dyhe6y3a.jpg

Dela på andra sajter

En röd italienare med en bouquet av nyslaget hö en sen sommarnatt i blomstermåla som utvecklar sig till en pikant doft av en kvinnas nyvaskade sköte,

och en smak av veckogamla plommon krossade mot en vit mexitegelvägg varvat med en uns av smörslungade chokladstänger i symfoni med höstens

potpourri av hovtrampade höstbär så får den gommen att fullständigt kapitulera och euforiskt skrika...JAG VILL BLI FULL.

199 riksdaler på ditt lokala apotek

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

En röd italienare med en bouquet av nyslaget hö en sen sommarnatt i blomstermåla som utvecklar sig till en pikant doft av en kvinnas nyvaskade sköte,

och en smak av veckogamla plommon krossade mot en vit mexitegelvägg varvat med en uns av smörslungade chokladstänger i symfoni med höstens

potpourri av hovtrampade höstbär så får den gommen att fullständigt kapitulera och euforiskt skrika...JAG VILL BLI FULL.

attachicon.gifbild (7).JPG

14% på en arbetsdag brukar bita tufft! Själv fegar jag ordentligt med ett billigt (150 spänn) Tre Apor på 8,5%, får sån förbannad huvudvärk bara jag funderar på att bli lite packad nuförtiden.

Ändrades av mackan33
Dela på andra sajter

Trycker en Vägbula Bailys,vodka & Superjäst!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

:14:  :14:  :14: Rätta takter!

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...