Drik Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Är ju jobb imorgon så då blir det, Pepsi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Tja.. Idag har jag åkt bil med svärmor. Får bli en liten aperitif för att lugna nerverna. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 19, 2013 Dela Inlagd Mars 19, 2013 Med tanke på vad som framkommit i andra trådar så kanske det är bäst att låsa in datorn i kylen samtidigt som man tar fram något drickbart! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 21, 2013 Dela Inlagd Mars 21, 2013 Några färdigblandade.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Mars 21, 2013 Dela Inlagd Mars 21, 2013 Bellman 6,0 bra dryck inför arbetsdagen i morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Mars 21, 2013 Dela Inlagd Mars 21, 2013 Vodka åker hem till Chiang mai i morgon bitti från Tyskland efter en månad. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 21, 2013 Dela Inlagd Mars 21, 2013 en fantastiskt god veteöl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 21, 2013 Dela Inlagd Mars 21, 2013 (ändrad) En vodka russian och nu en falcon för att fira att leksand leder i mot timrå med 5-2 11:23 in i tredje perioden Ändrades Mars 21, 2013 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 21, 2013 Dela Inlagd Mars 21, 2013 En vodka russian och nu en falcon för att fira att leksand leder i mot timrå med 5-2 11:23 in i tredej perioden Gravöl. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 21, 2013 Dela Inlagd Mars 21, 2013 Sangsom Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 21, 2013 Dela Inlagd Mars 21, 2013 Suger på sista Changen, spelar Minecraft och slöläser på MPR... MVH och Godnatt "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 Mysbyxor på, tvättmaskinen snurrar, dags att deklarera. Blir några glas vitt till det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 (ändrad) Börjar med en Glen Grant 10y whisky. http://www.glengrant.com/int/en/whiskies/10-years/ Ändrades Mars 22, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 Mysbyxor på, tvättmaskinen snurrar, dags att deklarera. Blir några glas vitt till det. är det finskt lantvin du dricker..kniven framme. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 är det finskt lantvin du dricker..kniven framme. Vågar väl inte sitta hemma utan kniv med alla skattesmitare & hängpungar som stryker omkring Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 12 årig Bowmore, lite för rökig för min smak Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 12 årig Bowmore, lite för rökig för min smak Testa Bowmore Surf (om det nu inte är den du dricker) den hissar gomseglet varje dag i veckan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 Har växlat över till Gin & Cola Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 Tröd för att inte frysa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 Tröd för att inte frysa Tröd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 Tröd?finns på macken ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 Spetsat vatten Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 Lapin Kulta Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 är det finskt lantvin du dricker..kniven framme. Finskt lantvin = Hälften Koskenkorva å hälften Vichyvatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 Gin tonic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu