Odin Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Ligger i soffan med en kall Falcon och kollar på travet Ska inte gnälla mer på dej kompis, att du har bristfälliga/obefintliga smaklökar är säkerligen genetiskt och därför inte ditt fel.. Vi snackar lite senare ikväll eller i morron så kanske vi kan spika stolparna inför Viken?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Du kör väl inte bil och dricker För du är väl inte i Norrland Nää jag satt å väntade på att Aya skulle shoppa färdigt i Farsta centrum å hade tråkigt... Då kläcktes den underbara ideén att jag skulle ta en bild.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 En Bms special på den lokala kinesen. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Fick sinnesförvirring,, Släpade fram stol samt grill till solvinkeln på kåken... Grillat i solen + flera grader samt en 7,2a Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 (ändrad) Det är kallt idag. Då behövs det en irish whisky och en film. Ändrades Mars 9, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Har nu förflyttat mig till Soi Reagge, Chaweng och där dricks det en stor Chang med is... Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Har nu förflyttat mig till Soi Reagge, Chaweng och där dricks det en stor Chang med is... DUKTIG POJKE.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Singha Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Chang Dricksvatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 (ändrad) Chang diskvatten?? Jaja bättre än Carlsberg iaf... Jag behagade skämta, jag kan läsa.. Ändrades Mars 9, 2013 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Pepsi Max och det smak inte bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Åbro Brygg Mästaren 5,7 otroligt god Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Konstig Bourbon som smakar bra... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Pripps blå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 en favorit, vodka o tranbärsjuice...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 en favorit, vodka o tranbärsjuice...fantastiskt gott! Grogg ska drickas i stort ölglas så man slipper fylla på hela tiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 så är det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 jag tar väl en till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 12, 2013 Dela Inlagd Mars 12, 2013 jag tar väl en till. Vakna du till och märkte att du inte var klar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Mars 13, 2013 Dela Inlagd Mars 13, 2013 Varm Lumumba!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Mars 15, 2013 Dela Inlagd Mars 15, 2013 Nu é det helg och dags att lägga planeringar, räkningar, dokument & siffror åt sidan. Ett glas "Coca~Cola with a little bit of everything", smakar gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
snömannen Inlagd Mars 15, 2013 Dela Inlagd Mars 15, 2013 Twisted på fat Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 15, 2013 Dela Inlagd Mars 15, 2013 Tog mig just en snaps av min hembrända stänkare!!Värmer gott,(bra procenthalt) PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 15, 2013 Dela Inlagd Mars 15, 2013 SPY BLACK, gott! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 15, 2013 Dela Inlagd Mars 15, 2013 Bidraget från frun räckte till grunderna för ett par Clirr medans man håller på med maten /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu