Oregistrerad Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Blir en riktigt kall singha nu:-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Kör väl vidare ett tag till med uppdrag rensa minibaren.. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Kör väl vidare ett tag till med uppdrag rensa minibaren.. IMG_0490.JPG Med tanke på proportionerna i din bild, så lär det väl inte ta så lång tid? En kompis sa en gång: små små jävlar men tätt som hagel... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Med tanke på proportionerna i din bild, så lär det väl inte ta så lång tid? En kompis sa en gång: små små jävlar men tätt som hagel... Jobbat på skiten en vecka snart och dom jävlarna fyller på varje dag Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Nattens dryck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Pepsi! same same Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Nu blir det fredagsmys till lunchen en india pale ale från st peters Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Lite färdigblandat.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 San Mig @ Firehouse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Jack kom å hälsade på... Vikken trevlig jäkel de e.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Jack kom å hälsade på... Vikken trevlig jäkel de e.. Akta så du inte blir full ikväll nu Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Negertjut, skål Clatte manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Coca-cola på ett hotellrum i tel-aviv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 8, 2013 Dela Inlagd Mars 8, 2013 Jack kom å hälsade på... Vikken trevlig jäkel de e.. Han ha hittat hit också, nu ska här blendas Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 En bira i hotellbaren, dags att åka till Suvvan om några timmar..tragiskt att semestern redan är slut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Coca cola!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Häller i mig en Tiger sittandes på balkongen tittandes ut över Chaweng. Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Pepsi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Han ha hittat hit också, nu ska här blendas Jasså va det dit han drog iväg, rätt som det var igår så blev han liksom tom å innehållslös. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Blev LEO fanns inget annat Men den slinker ned den medt utan problem Sittande utanför lampang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Ursäkta liggande Men det är jag med snart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Länge sen det smakades Bourbon, så detta provades just nu. Jäkligt gott on the rock´s Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Ligger i soffan med en kall Falcon och kollar på travet Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Länge sen det smakades Bourbon, så detta provades just nu. Jäkligt gott on the rock´s Du kör väl inte bil och dricker För du är väl inte i Norrland Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu