tipsu Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 5 år gammalt SangSom med cola,ramlösa,ljummet vatten + mycket is. Ganska OK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tipsu Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 Explorer är dryck för proletariatet! Suveränt plus... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 Just nu hinkar jag på hyffsat. Men jag hade önskat att man druckit en sommarlätt hos Maitan nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 En nykter fredag! Undra när de hände senast Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 En nykter fredag! Undra när de hände senast Dom där Ramlösavarianterna e väldigt goda faktiskt!!! /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 En nykter fredag! Undra när de hände senast Händer ofta med bra resultat, JRK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 En nykter fredag! Undra när de hände senast Ring 112 sådant kan inte vara bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 Ring 112 sådant kan inte vara bra. Får nog ta och göra de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 En nykter fredag! Undra när de hände se Man får vara hur Odrukens man vill.Lyssna på dom som har bra liv. JRK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Februari 19, 2011 Dela Inlagd Februari 19, 2011 Kaffe svartare än pucken !! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Februari 19, 2011 Dela Inlagd Februari 19, 2011 Ingen som vill ha en sommarlätt Skulle sitta fint med en sommarlätt nu tack Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Februari 19, 2011 Dela Inlagd Februari 19, 2011 Idag tänkte jag först bara dricka vatten.Men eftersom jag sitter i Norge och är uttråkad och ledig imorgon så lutar det åt att jag går o hämtar en kall Borg öl från kylen.Blev även sugen på en Irish Coffee blandad på mörk rom istället för whiskey,kompisen blanda såna igår och dom blev riktigt goda.. Nej nu jäklar ska tristessen botas med alkohol Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Februari 19, 2011 Dela Inlagd Februari 19, 2011 Läskar mig med samma som i avan nämnda inlägg... Älgööööl... Jag är en förtappad själv och idag blir min son 24... Jumlars... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sixten Inlagd Februari 19, 2011 Dela Inlagd Februari 19, 2011 Beklämmande att vuxna män till åldern beter sig som fjortisar, som denna tråd är ett exempel på. Men kanske detta är en följd av gubbsjuka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Februari 19, 2011 Dela Inlagd Februari 19, 2011 Beklämmande att vuxna män till åldern beter sig som fjortisar, som denna tråd är ett exempel på. Men kanske detta är en följd av gubbsjuka. Tja det finns ju andra trådar att läsa ist. Jag tycker det är en ganska kul och harmlös läsning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Februari 19, 2011 Dela Inlagd Februari 19, 2011 Dricker just nu coca cola Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Februari 19, 2011 Dela Inlagd Februari 19, 2011 Lapin Kulta !! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 (ändrad) Det var då själva fan vad mycket surkartar, klagogubbar, pessimister, humorbefriade, gnällspikar mm (har inte ord för alla) det har varit på MPR den sista tiden :diablo: Passar det inte så ge fan att gå in på MPR då ! Finns säkert en grupp för dessa någonstans i syberrymden där de kan spy galla över allt och inget Detta gör att det blir bara färre som vill skriva eller lägga in bilder på detta forum, och så vill vi väll inte ha det, eller? För övrig så dricker jag en Sofiero just nu och jag hade en lust att skriva som Putte i detta inlägg Ändrades Februari 20, 2011 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Just nu är det kaffe och en bananshake till frukost men ikväll är det grillafton och då kommer det tyngre arsenalet fram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marsupilami Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Råkade få i mig lite Colgate munskölj Dags att lägga sig snart ju /marsupilami Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 En kall och go Chang Soda... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2011 Det var då själva fan vad mycket surkartar, klagogubbar, pessimister, humorbefriade, gnällspikar mm (har inte ord för alla) det har varit på MPR den sista tiden :diablo: Passar det inte så ge fan att gå in på MPR då ! Finns säkert en grupp för dessa någonstans i syberrymden där de kan spy galla över allt och inget Detta gör att det blir bara färre som vill skriva eller lägga in bilder på detta forum, och så vill vi väll inte ha det, eller? För övrig så dricker jag en Sofiero just nu och jag hade en lust att skriva som Putte i detta inlägg Underbart khenneth tänker å tycker samma men skit i gnällspikarna nu kör vi .lagar kalopps å e på käringas rötjut så e la inte på topp men ja håller på dig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Gevalia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2011 Gevalia FEGIS ja e på frugans starka rötjut När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 FEGIS ja e på frugans starka rötjut Ja de ante mig med tanke på dina inlägg Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu