khun basic Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 Upp och ner MVH:K-B Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 Singha med tisse på pub 67 Är ni i Australien. "down under" "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 Aha ok du gav det till hästarna??? Har du hästar?? Ok 5-7st. i flakan men??? Aha du käkade Lasange.. Ok ok jag förstår, du sitter i garderoben och drömmer om en Zundapp åkk råkade få med dej en av Lynn´s silverputs... Åhh skönt nu hajjar jag. Yes! Jag visste väl att du var precis lika tokig som jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 tysklands wirre från skottland "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 Nu kör vi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 17, 2013 Dela Inlagd Februari 17, 2013 (ändrad) Fin vision du har med drickat till mannen i höjd med riktiga reskap och godiset till flickan vid blommorna, Var fan var du när de undervisade om HEN i skolan? Ändrades Februari 17, 2013 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Februari 17, 2013 Dela Inlagd Februari 17, 2013 Har precis öppnat en Chang för att dämpa bakruset som jag kände komma smygande efter att svågern och jag delat på en liter whiskey i går kväll, och nu börjar soldjävulen lysa också eländet kommer sällan ensamt. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 17, 2013 Dela Inlagd Februari 17, 2013 (ändrad) Hej. Om man gillar is i sin grogg eller läskeblask kan jag tipsa om att dom flesta 7/11 mm ger bort en bägare is om man köper något drickbart. Med vänlig hälsning, Ändrades Februari 17, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 18, 2013 Dela Inlagd Februari 18, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 18, 2013 Dela Inlagd Februari 18, 2013 Portello! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 20, 2013 Dela Inlagd Februari 20, 2013 en fantastiskt bra stout!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Februari 21, 2013 Dela Inlagd Februari 21, 2013 Detta kommer det bli, Thaivodkan är Niyomthai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 21, 2013 Dela Inlagd Februari 21, 2013 Kaffe & kanelbulle på mörra i Svedala! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 21, 2013 Dela Inlagd Februari 21, 2013 (ändrad) Vatten, vilket jäkla smak ingenting NOT bara vanligt vatten, men snart äre fredag då jäklar blir de mera vatten utblandat med wirre 1 droppe vatten i en skpa virre Ändrades Februari 21, 2013 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 21, 2013 Dela Inlagd Februari 21, 2013 Stor stark! Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 22, 2013 Dela Inlagd Februari 22, 2013 Vitt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 22, 2013 Dela Inlagd Februari 22, 2013 En kall Baron Trenck... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Februari 22, 2013 Dela Inlagd Februari 22, 2013 Åbro i kväll Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 22, 2013 Dela Inlagd Februari 22, 2013 Den du Hua Hin,den gillar jag. Jättegod Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 22, 2013 Dela Inlagd Februari 22, 2013 Kastrup vet hur en stoooor öl skall vara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 22, 2013 Dela Inlagd Februari 22, 2013 Den du Hua Hin,den gillar jag. Jättegod Jaaaa Bra det tar sej.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 22, 2013 Dela Inlagd Februari 22, 2013 Jaaaa Bra det tar sej.. Fast man kan ju alltid ta en Sofiero mellan varven Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 22, 2013 Dela Inlagd Februari 22, 2013 Får bli vatten, för jag ska kakla ett badrum i morgon.Sist jag gjorde det onykter och bakis fick jag riva en hel vägg, då plattorna satt lite fel . Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 22, 2013 Dela Inlagd Februari 22, 2013 Nää icke! Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 22, 2013 Dela Inlagd Februari 22, 2013 Skål !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu