ola med b Inlagd Februari 15, 2013 Dela Inlagd Februari 15, 2013 Börjar med findrickan Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 15, 2013 Dela Inlagd Februari 15, 2013 AW Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 15, 2013 Dela Inlagd Februari 15, 2013 AW Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 15, 2013 Dela Inlagd Februari 15, 2013 Dom ser goda ut båda två mackan Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 15, 2013 Dela Inlagd Februari 15, 2013 mojito hemma i soffan... Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 15, 2013 Dela Inlagd Februari 15, 2013 Jag, vitt. Frugan, Gin o Tonic. Tjåck dii! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 15, 2013 Dela Inlagd Februari 15, 2013 En berömd fågel "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moo Daeng Inlagd Februari 15, 2013 Dela Inlagd Februari 15, 2013 En berömd fågel Farmors Gås? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Built for comfort, not for speed Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 Kärring dricka , men gött är det. Nu är det hög tid att gå till pub 67 och titta på fbk Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 Testade en sån här, men ja ä inte Bitter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 Pattskvalp till en brödbit. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 nu blir det lite matlagningsvin.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 Miller Genuine Draft... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 En vinterlätt får man väl kalla denna då när man är i Sverige. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 En vinterlätt får man väl kalla denna då när man är i Sverige. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Skål på dig, måste dra ner på takten här tror jag, tycker ditt tangentbord ser helt vågigt ut.hick. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 Jack... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 Vatten är sjuk Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 Vatten är sjuk stackars liten... vad e fel? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 stackars liten... vad e fel? Feber och hosta Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 Vatten här också, fast jag smög med en liten falcon till hästarna Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 Vatten här också, fast jag smög med en liten falcon till hästarna Falcon??? Suck ännu en förtappad... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 Falcon??? Suck ännu en förtappad... Ja va fan sånt skit som inte går åt annars, nykter helg ju Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 Ja va fan sånt skit som inte går åt annars, nykter helg ju Aha ok du gav det till hästarna??? Har du hästar?? Ok 5-7st. i flakan men??? Aha du käkade Lasange.. Ok ok jag förstår, du sitter i garderoben och drömmer om en Zundapp åkk råkade få med dej en av Lynn´s silverputs... Åhh skönt nu hajjar jag. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 HB när produserat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun basic Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 (ändrad) Singha med tisse på pub 67 Ändrades Februari 16, 2013 av khun basic MVH:K-B Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu