M33 Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Kaffe! Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Pepsi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 ett torrt vitt vin till rödingen för en stund sen, just nu ett gott glas rött o om en stund konjak eller en lagrad rom till hallon o blåbärspajen..det är mycket nu..!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 The Famous Grouse en Söndagskväll är gott, har jobbat i helgen och även förra så ja får ta lite nu. Skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 The Famous Grouse en Söndagskväll är gott, har jobbat i helgen och även förra så ja får ta lite nu. Skål! Laddar du inför USA resan? PS. Hälsa Roland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 Tingsryd "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 En god törstsläckare.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 Provade denna idag,mycket god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Februari 5, 2013 Dela Inlagd Februari 5, 2013 Clarberg. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Detta drack jag igår. den lilla flaskan är det Gammeldansk i Fassen vad den kan tömmas snabbt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Vatten plus kaffe.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Laddar du inför USA resan? PS. Hälsa Roland Japp, nu är det bara 13 dagar kvar så det får bli en Famous till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Pepsi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Damcykel Granatäpple... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Ett glas Portello... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Andra mariestads Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Andra mariestads Här laddar vi med gamel dansk för ordningen skull.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Spendrups 5,0 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Och där var den slut....ska man orka kliva upp ur soffan och hämta en till Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Ja skål på dej då, själv skålar jag i Ramlösa. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Blev detta att dricka igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Årets första öl och fler lär det bli... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 sista kvällen på lediga veckan får man väl slarva till det lite, 3 delar ryskt lantvin en del tranbärsjuice.jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 sista kvällen på lediga veckan får man väl slarva till det lite, 3 delar ryskt lantvin en del tranbärsjuice.jättegott! Självklart då det ryska lantvinet är mycket bättre än det svenska. Trevlig kväll jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Efterrätt till det! Riktigt bra ställe, BAR heter det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu