Enis Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 11, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 11, 2011 Bombay När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Rödvin, Cabernet Savignon från Robertson Winery, min favoritdruva, med besök i Salussen och Mälaren. Kenthamon ja ska man nödvändigtvis skaffa sej en redig skallebank så är det ett utmärkt vin att göra det med... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Kenthamon Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 ja ska man nödvändigtvis skaffa sej en redig skallebank så är det ett utmärkt vin att göra det med... Haha. Kanske det,, men jag gillar druvan Cabernet Savignon, kungsdruvan. Jag gillar snön som faller idag, men jag är uppfödd på nordligare breddgrader, där det var vardag när jag var ung. ;)Jag föredrar detta "elände", framför ett regnande med mörker, som är alternativet. Vi lever på en nordlig breddgrad där vi skall vara glada när sommartemperaturen går över 20 grader, eller hur? Jag håller med om att det är bättre med ett vitt vin, för att hålla bankandet på avstånd, men då får jag problem med Carpenter och "osten". Mvh Kenthamon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 En Gin & Tonic “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Filmtajm: http://www.imdb.com/title/tt1275861/ !!! "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 (ändrad) Lite Sprite me mer Bombay shapire, C:D Ändrades Februari 11, 2011 av C-dude Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Lite Sprite me mer Bombay shapire, C:D Bombay Saphire är den Gin jag brukar köpa när jag köper gin, den är bra , men med sprite?? Jag är nog lite konservativ och kör alltid med tonic till gin.' /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Bombay är alldeles för god för att förstöras med sötdricka, avnjutes helst med en isbit. mvh Christer Bombay Saphire är den Gin jag brukar köpa när jag köper gin, den är bra , men med sprite?? Jag är nog lite konservativ och kör alltid med tonic till gin.' /mvh Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Dags att gå och sova.......ett glas mjölk “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 (ändrad) Bombay Saphire är den Gin jag brukar köpa när jag köper gin, den är bra , men med sprite?? Jag är nog lite konservativ och kör alltid med tonic till gin.' /mvh Bombay är alldeles för god för att förstöras med sötdricka, avnjutes helst med en isbit. mvh Christer Ska prova det! Vad kallas den drinken ?? Extra dry martini on the rocks? På tal om gin läste jag en artikel för ett tiotals år sen som förespråkade gin+julmust pga av att båda har enbär som smakbärare. Provade faktiskt en gång, inte dåligt men inte ngn höjdare heller. /mvh Ändrades Februari 11, 2011 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 Det är ju fredag kväll - så det blir en klassiker som vanligt. Java, virre å en liten chokladbit... Chok Dee! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 Det är ju fredag kväll - så det blir en klassiker som vanligt. Java, virre å en liten chokladbit... Chok Dee! Jammi-jammi avis nu.. här gäller the å en macka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 Red label on the rocks (utan is) jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 SangSom med två droppar vatten Inköpt för två veckor sen mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 Har ju fått glopord om det tidigare men sticker ut hakan o säger.. - Dricker mitt hemgjorda vin idag Gött!! O billigt http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 Här går det i Pripps blå till mig o cider till frugan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 jack daniel med is . Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 Hatar att erkänna TT premium lager, fast det i begynnelsen var ett Pripps öl.. Hatar därför att det var Preppjäveln som förstörde vår Svenska ölkultur genom att köpa upp och lägga ner alla små lokala bryggerier. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 fulöl och finwirre "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocke64 Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 Falcon Lager till mig blir nog rum och cola senare gumman hinkar röd vin är inne på sitt andra glas och det börjar bli dax att gömma vin pavan jocke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 fulöl och finwirre Ok nu stressar jag dej nit noy... När ska vi göra en forumträff i dina hemtrakter? jag fixar köttet och du lär mej hur man lagar... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 Gin & Tonic “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 (ändrad) Tja. har tränat extra hårt idag och mina kvinnor sover sött och morgondagens simmning med dottern har blivit uppskjuten från 10.00 till 13.00. Då kan man unna sig några extra glas . /mvh Ändrades Februari 18, 2011 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
veiron Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 Explorer är dryck för proletariatet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu