Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4265

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1933

Avregistrerad clion

Bombay :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Rödvin, Cabernet Savignon från Robertson Winery, min favoritdruva, med besök i Salussen och Mälaren. :crazy:

Kenthamon :wai:

ja ska man nödvändigtvis skaffa sej en redig skallebank så är det ett utmärkt vin att göra det med...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Guest Kenthamon

ja ska man nödvändigtvis skaffa sej en redig skallebank så är det ett utmärkt vin att göra det med...

Haha. Kanske det,, men jag gillar druvan Cabernet Savignon, kungsdruvan.

Jag gillar snön som faller idag, men jag är uppfödd på nordligare breddgrader, där det var vardag när jag var ung. ;)Jag föredrar detta "elände", framför ett regnande med mörker, som är alternativet. :(

Vi lever på en nordlig breddgrad där vi skall vara glada när sommartemperaturen går över 20 grader, eller hur?

Jag håller med om att det är bättre med ett vitt vin, för att hålla bankandet på avstånd, men då får jag problem med Carpenter och "osten".

Mvh

Kenthamon :wai:

Dela på andra sajter

En Gin & Tonic :drinks:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Lite Sprite me mer Bombay shapire,

C:D

Ändrades av C-dude

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

Lite Sprite me mer Bombay shapire,

C:D

Bombay Saphire är den Gin jag brukar köpa när jag köper gin, den är bra , men med sprite??

Jag är nog lite konservativ och kör alltid med tonic till gin.'

/mvh

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Bombay är alldeles för god för att förstöras med sötdricka, avnjutes helst med en isbit.

mvh Christer

Bombay Saphire är den Gin jag brukar köpa när jag köper gin, den är bra , men med sprite??

/mvh

Christer/Arunee/Tawan

Dela på andra sajter

Dags att gå och sova.......ett glas mjölk :great:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

/mvh

Bombay är alldeles för god för att förstöras med sötdricka, avnjutes helst med en isbit.

mvh Christer

Ska prova det! Vad kallas den drinken ?? Extra dry martini on the rocks?

På tal om gin läste jag en artikel för ett tiotals år sen som förespråkade gin+julmust pga av att båda har enbär som smakbärare. Provade faktiskt en gång, inte dåligt men inte ngn höjdare heller. :)

/mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

Dela på andra sajter

Det är ju fredag kväll - så det blir en klassiker som vanligt. Java, virre å en liten chokladbit...

:-)

Chok Dee!

post-6637-0-91045900-1298054781_thumb.jp

Dela på andra sajter

Det är ju fredag kväll - så det blir en klassiker som vanligt. Java, virre å en liten chokladbit...

:-)

Chok Dee!

Jammi-jammi avis nu..

här gäller the å en macka

Dela på andra sajter

SangSom med två droppar vatten :drinks:

Inköpt för två veckor sen

mvh

post-7077-0-04198800-1298055483_thumb.jp

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Hatar att erkänna TT premium lager, fast det i begynnelsen var ett Pripps öl..

Hatar därför att det var Preppjäveln som förstörde vår Svenska ölkultur genom att köpa upp och lägga ner alla små lokala bryggerier.

Dela på andra sajter

Falcon Lager till mig blir nog rum och cola senare

gumman hinkar röd vin är inne på sitt andra glas och det börjar bli dax att gömma vin pavan

jocke

Dela på andra sajter

fulöl och finwirre

Ok nu stressar jag dej nit noy... När ska vi göra en forumträff i dina hemtrakter? jag fixar köttet och du lär mej hur man lagar...

Dela på andra sajter

Gin & Tonic :drinks:

Dela på andra sajter

Tja.

har tränat extra hårt idag och mina kvinnor sover sött och morgondagens simmning med dottern har blivit uppskjuten från 10.00 till 13.00.

Då kan man unna sig några extra glas ??? . ???

/mvh

post-5592-0-58738800-1298068803_thumb.gi

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...