Fibromorsa Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 Efter att ha avslutat dagens hushållsgöromål (egentligen satt mig ner och väntat till städdillet gått över ), sätter jag mig framför datorn, kollar in MPR och tar ett glas Mesimarja till kaffet! Någon som känt doften, lukten och för att inte prata om smaken av nyplockade Åkerbär? Nästan så att jag kan förnimma det då jag luktar på och dricker denna likör! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 När man sitter och njuter framför tv'n små surfar lite med mpr,,, så går strömmen? Tur ja nyss haft beredskap, annars hafe det vart ut å jobba! Men nu... mörkrädd som jag är så söker ja tröst i sällskap av spendrup,, och som grädde på moset,, med en mac med lite batteritid ! Kan man kolla en shyst film. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2 Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 Där kom bilden!! Ursäkta.. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2 Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Januari 19, 2013 Dela Inlagd Januari 19, 2013 Värmer upp med lite wirre medans bastun värms upp Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 19, 2013 Dela Inlagd Januari 19, 2013 (ändrad) Gin o Tonis nu. Är lite rädd för malarian som härjar i fruängen. Sent from my iPad using Tapatalk HD Ändrades Januari 19, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 19, 2013 Dela Inlagd Januari 19, 2013 Idag köpte jag en Baileys Vodka och Lemon/Lime juice som jag ville ha för mig själv. Försökte därför styra över dottern att välja apelsinjuice eller svartvinbärjuice när hon vill ha juice. Min dotter säger då.. Den andra ska du väl blanda med din babyvodka eller hur pappa? Barn hör och förstår ... Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 19, 2013 Dela Inlagd Januari 19, 2013 Samma här. 2 timmar i Jacuzzin och nu en god och kall GT Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Januari 20, 2013 Dela Inlagd Januari 20, 2013 Please serve Ice-Cold.. ok, visst.. Kungsbacka lokalt kl 04.56, Temp: - 19.3 C Längtar jag härifrån..Njäeeh vafför då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 20, 2013 Dela Inlagd Januari 20, 2013 Sk Dubbelelefant... Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 20, 2013 Dela Inlagd Januari 20, 2013 Egentligen är det inte jag som dricker detta inatt! Men jag serverade det till min gubbe då han kom hem från jobbet! Han har fastnat för denna gyllene dryck just nu! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 8 cl vodka see Faa 8 cl pommegrateslush, Fyll upp med katting Däng.. En Kajsa Varg som blev hyfsad.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 8 cl vodka see Faa 8 cl pommegrateslush, Fyll upp med katting Däng.. En Kajsa Varg som blev hyfsad.. Med vänlig hälsning, Ojdå.skall bli ratatajtan en Lördagskväll tydligen Dricker detta själv ojojoj.gott gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 8 cl vodka see Faa 8 cl pommegrateslush, Fyll upp med katting Däng.. En Kajsa Varg som blev hyfsad.. Med vänlig hälsning, Ojdå.skall bli ratatajtan en Lördagskväll tydligen Dricker detta själv ojojoj.gott gott Ett Tower sitter gott ibland!! Nej blev inte så rajtan. Soft familjemiddag. Skönt med en liten drink innan.. Lad Prao, vid soi 99 , rekommenderas Två soier från Foodland. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 En Vintertung och nypoppade popcorn till Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 (ändrad) Lördagskväll, ryggläge på soffan, ett glas Singleton plus en marispanfyll chokladcigarr från Bräutigams ska väl få fart på fantasin och skrivandet. SN . . Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ändrades Januari 26, 2013 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Tre sådana godingar till lunchen blev det. här i Bangkok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Tre sådana godingar till lunchen blev det. här i Bangkok Den där Veteölen finns på bolaget i Svea åxå, håller med dej dom e ruggigt goda... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Tre sådana godingar till lunchen blev det. här i Bangkok Den där Veteölen finns på bolaget i Svea åxå, håller med dej dom e ruggigt goda... ja Lite annat en risblasket i Thailand Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Jaja SSS. du kommer åxå att växa upp och bli en man, oroa dej inte smaken förrändras (förfinas) med åren... Pojkspoling... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Just nu dricker jag salmiak shot o chang i hua hin med luke the drifter o smala sussi. Skååååål BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Tillbaks till Jomtien, en kall chang låg å väntade i kylen, sen nåt gott på byn Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Bidde en jappepilsner till lunch. Men nu är helgen slut nu tar vi H2O några dagar.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Detta fick det bli på Admiral pub Bangkok idag. Sukumwit 29. Längesedan jag tog några Gammel Dansk. Frugan Blue Hawaii Denna goda öl slank lätt ner. Två halv liters fick det bli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Tonicen tog slut.får dricka Gin med Ramlösa .Urrrrk... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Då är det bättre att ta ginet bart,med en ren talldoft i näsan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu