Micke031 Inlagd Januari 17, 2013 Dela Inlagd Januari 17, 2013 Drömmer mig bort en stund med två stycken Beer Chang 3,5% från Hemköp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 17, 2013 Dela Inlagd Januari 17, 2013 Drömmer mig bort en stund med två stycken Beer Chang 3,5% från Hemköp De sålde/försökte sälja Chang folköl på Willys här ett tag, men tror det gick dåligt, det är borta nu, kostade som Chang starköl på bolaget, vägg i vägg. Vad tar hemköp för Changen? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Januari 17, 2013 Dela Inlagd Januari 17, 2013 Vad tar hemköp för Changen? Hemköp tar 14.95 kr/st Vilka bolag här i stan har Chang starköl ? Har letat på flera men inte hittat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Januari 17, 2013 Dela Inlagd Januari 17, 2013 Hemköp tar 14.95 kr/st Vilka bolag här i stan har Chang starköl ? Har letat på flera men inte hittat. Den inköparen borde ju bytas ut Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 17, 2013 Dela Inlagd Januari 17, 2013 Snodde Gubbens öl! Gott efter värmen i bastun! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 17, 2013 Dela Inlagd Januari 17, 2013 Amaretto di Saronno Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 En kall Chang p[ sou 7\1 Bkk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 bacardi breezer nam som som turar av chang beer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 konstigt fredag kvell och ingen vill svinga eb begare! jevlathaitangentbord Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 Nu blir det fredAgsmys med en mörk tjeckiska vid namn budbar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 Nu blir det fredAgsmys med en mörk tjeckiska vid namn budvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 Kaffe svartare än pucken Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 Ett väl tilltaget glas av en berömd fågel. Behövligt efter denna arbetsvecka. Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 Bishops Finger och lite salta nötter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 kolysrat vatten "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 kolysrat vatten Verkar ta bra den där kolysran... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 Verkar ta bra den där kolysran... Jasså... tycker du det..för att jag gav dig en karma ...eller /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 Det godaste vita vinet alla kategorier, Nya Zeeländska Stoneleigh sauvignon blanc. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 Nu pekar jag finger för andra gången ikväll...Biskopens finger alltså...! Och han fick gott sällskap, en Single Malt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 Det godaste vita vinet alla kategorier, Nya Zeeländska Stoneleigh sauvignon blanc. första lagret1-26.jpg Är det kött eller en voodoodocka du har där?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 Snodde Gubbens öl! Mat 017.jpg Gott efter värmen i bastun! Var på det bryggeriet i Nynäshamn är ingen ölfantom men ölet där var rätt gott.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 Är det kött eller en voodoodocka du har där?? Min fyllda lammentrecôte som är så god! men den ser ut som en voodoodocka innan den är klar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 Var på det bryggeriet i Nynäshamn är ingen ölfantom men ölet där var rätt gott.. DSC_4680.jpg DSC_4718.jpg DSC_4744.jpg Inköpt på Systemet! Men har varit inne på bryggeriet i samband med jubileet förra året! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 ramlösa granatäpple.. De blir man inte stöddig av.. De är jag av födsel och ohejdad vana... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 Ok men smakar som många Blended. (Plast flaska) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu