Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4269

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1939

Bärs! :drinks:

Skulle ta en vit helg, gick sådär..

Gör en WUthai drick vitt vin, då slipper du ha dåligt samvete..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Gör en WUthai drick vitt vin, då slipper du ha dåligt samvete..

FF

Mjaa vin är bögigt..Rött vin kanske, lite sådär mystiskt kvasiintellektuellt men vitt.. :crazy:

EDIT: Dricker några pilsner för att fira första veckan på nya jobbet, jäklar vad jag trivs. :)

Ändrades av Wwax
Dela på andra sajter

Snacka inte, här rinner det Ramlösa Mango... Å de blir det starkaste jag inmundigar under Januari... Fast midjemåttet har minskat med två hål i bältet...redan...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Mjaa vin är bögigt..Rött vin kanske, lite sådär mystiskt kvasiintellektuellt men vitt.. :crazy:

EDIT: Dricker några pilsner för att fira första veckan på nya jobbet, jäklar vad jag trivs. :)

Härligt att du trivs med nya jobbet..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Snacka inte, här rinner det Ramlösa Mango... Å de blir det starkaste jag inmundigar under Januari... Fast midjemåttet har minskat med två hål i bältet...redan...

Bra jobbat,hur mkt tar du i när du drar åt? :crazy:

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Dela på andra sajter

Bra jobbat,hur mkt tar du i när du drar åt? :crazy:

Faktiskt mindre än i November, jag hade kunnat pressa ett hål till, men då tar det så jävla lång tid innan nästa hack kommer...

Jag vägde mej i början av December 92kg. och kommer inte att väga mej igen förrän jag känner att de e bra. Återkommer i ämnet då, därför mäter jag i arbetsbälteshack än så länge..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
Bra jobbat! LCHF och alkoholfritt? Kapade också två hål i bältet i november med att äta strikt bara Thaimat inkl. 3 stora ristallrikar ris per dag + en 33 cl öl per dag och 40-50 cl starksprit 3 av fredagar. December står still efter lite sug på västerländskt mat och en hejdundrande Visarun över jul nyår. Nu är det strikt Thaimat igen i januari så får vi se .. 4a4a2apa.jpg Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Varm buljong kylanindex.php?app=core&module=attach&section börjar tränga på nu igen på kvällskvisten.

Ha det

Va? :ahh: Chokladmjölken då? ???  ???

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

attachicon.gifuploadfromtaptalk1358008758518.jpg

Bacardi Cola

Kram

Lynn

Aha, var det där jag glömde min öl :17:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

eftersom man var helt torr igår för att hon skulle hämtas på tågstationen mitt i natta så borde det ju vara helt okej att gå in i dimman idag.

Började med två Carlsberg till matlagningen tidigare och nu blir det nog blandad kompott :thumbsup:

Dela på andra sajter

Ahh. Efter senaste "Afterwork" så har jag hålligt en väldigt låg profil på jobbet, även hemma.

Men nu är jag inne på min andra Sofiero 7,5% :crazy: 

Dela på andra sajter

Päronsoda, balkongkyld :)

Om du blandar den med hemkört så blir det ju det man kallar full å go

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...