Odin Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 Jag va ute i skogen idag, å visst lite barmark finns det. Och de e mestadels snötäckt, vid Landsfjärden iaf... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 (ändrad) Nu är det dags ta fram single malt flaskan Ändrades Januari 5, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 Dricker vodka seven up.Mår som en kung,för vodkan har börjat värma.Ryssarna har rätt drick vodka. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 (ändrad) Ändrades Januari 5, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 Jag va ute i skogen idag, å visst lite barmark finns det. Och de e mestadels snötäckt, vid Landsfjärden iaf... Egentligen var det ju inte så mkt snö jag tänkte på då men...med ingen vit Januari Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 Rödtjut Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 För mycket! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 champis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 Heineken nu Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katrider Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 (ändrad) Glenfiddich, en 12 åring som avnjutes. Gott gotti gott gott Ändrades Januari 5, 2013 av Katrider Katrider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Januari 6, 2013 Dela Inlagd Januari 6, 2013 Tar en AW öl Stockholm festival eller två efter en galen kväll på Tigern flera ordentliga tjej bråk tyvärr ... Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Januari 6, 2013 Dela Inlagd Januari 6, 2013 Just nu dricker jag vatten med tre isbitar. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Januari 6, 2013 Dela Inlagd Januari 6, 2013 (ändrad) Denna underbara beer i ett iskallt ölglas här i Bangkok. Vad jag åt tillsammans med frugan kan ni se på "Vad åt ni idag" Ändrades Januari 6, 2013 av goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Januari 6, 2013 Dela Inlagd Januari 6, 2013 Leo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 6, 2013 Dela Inlagd Januari 6, 2013 Avrundar helgen med en mousserande ferrari så den inte förgås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 6, 2013 Dela Inlagd Januari 6, 2013 Tar en AW öl Stockholm festival eller två efter en galen kväll på Tigern flera ordentliga tjej bråk tyvärr ... Min fru går på tigern en gång per då kompisar tar med henne. Sist hon var där hmnade hon i slagsmål på toaletten. Hur gick det frågade jag. Bra sa hon jag sparkade henne på fittan och dessutom blev hon utslängd. Med detta vill jag säga att det är ofta drama på Tigern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 6, 2013 Dela Inlagd Januari 6, 2013 några chang o god mat i trevligt sällskap, i morgon blir det förmodligen minst lika trevligt på soi 2 jomtien.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 6, 2013 Dela Inlagd Januari 6, 2013 För lite vatten tydligen, börjar få huvudvärk... Så meer H2O... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Smirnoff Geeen Apple + Katting Däng.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Avslutade just en riesling vid namn Gustave Lorentz helt ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Har knäppt upp en kall bira, ska nog ta mig en tangentbordsfylla ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Såg smarrigt ut. Vad var det för tös bakom flaskan? En strippa från Canada Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glenn Phuket Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 nam soda a´la soda stream Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Har knäppt upp en kall bira, ska nog ta mig en tangentbordsfylla ikväll Samma här! Lite god mat och ett par fredagsgroggar, så är det bäddat för en tangentbords-/kalsong-/mysbyxfylla! Å denna ljuvliga fredag! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 En 7.3a slinker ner, är ledig varje fredag i jan. Lite hungrig är man också undrar om FFF fixar något att äta.. Men andra sidan går det dricka sig mätt på pilsner också.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu