Odin Inlagd Januari 4, 2013 Dela Inlagd Januari 4, 2013 Ne nej, bara i sinnet.. Är hemma i Svea och jobbar och sliter.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 4, 2013 Dela Inlagd Januari 4, 2013 Lagret påfyllt så nu blir det en espresso Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 4, 2013 Dela Inlagd Januari 4, 2013 Kaffe å mjölk, trippelnöt i chokladasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 4, 2013 Dela Inlagd Januari 4, 2013 Dricker Smirnoff ice. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Januari 4, 2013 Dela Inlagd Januari 4, 2013 Ett glas rött Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 4, 2013 Dela Inlagd Januari 4, 2013 Nu kopplar jag av med en russin imperal stout en amerikansk variant på 10% god men tur att det är en 33a. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 4, 2013 Dela Inlagd Januari 4, 2013 Lite riesling framför tvn Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 4, 2013 Dela Inlagd Januari 4, 2013 En vintertung. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Januari 4, 2013 Dela Inlagd Januari 4, 2013 No 7 o en Newcastle Brown Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Januari 4, 2013 Dela Inlagd Januari 4, 2013 Öppnade en singel malt enligt bild. Skickat från min LG-P990 via Tapatalk 2 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 4, 2013 Dela Inlagd Januari 4, 2013 Nu går vi på det tunga artilleriet - Glad fredag på er! Läskigt att dricka något som har varningstext om att det innehåller patron.hua... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Januari 4, 2013 Dela Inlagd Januari 4, 2013 Någon brun sörja med bett i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 No 7 o en Newcastle Brown 004.JPG Såg smarrigt ut. Vad var det för tös bakom flaskan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 Ett glas sodavatten med två isbitar. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 Lördag lite mousserande innan utgång på stan, skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 Sista glaset vatten,snart dags och krama kudden. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 (ändrad) GT till börja med: ) Skickat från min LG-Optimus 2X via Tapatalk 2 Ändrades Januari 5, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 Too Much and heavy!!! Skål & grattis till silver!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 En Vintertung (Gin+Julmust) Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 I dag kaffe måste jobba på Thai tigern i kväll/natt Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 Bidde en matpilsner.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 Singleton of Dufftown (12yo) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 Var iväg en sväng med bilen i förmiddags och råkade hamna på parkeringen vid bolaget. Knallar in genom dörren och med beslutsamma steg går jag bort mot öl-avdelningen,än så länge är allt frid och fröjd Ve och fasa,dom har inga Sofiero Vad gör jag nu? Känner mig allt på lös,typ rådlös menlös och lös i magen.. Jag var ju tvungen att försöka lösa detta problemet men det gick inte så det blev en påse blandat i min hand när jag gick ut. Just nu så är det en Becks som avnjutes Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 Var iväg en sväng med bilen i förmiddags och råkade hamna på parkeringen vid bolaget. Knallar in genom dörren och med beslutsamma steg går jag bort mot öl-avdelningen,än så länge är allt frid och fröjd Ve och fasa,dom har inga Sofiero Vad gör jag nu? Känner mig allt på lös,typ rådlös menlös och lös i magen.. Jag var ju tvungen att försöka lösa detta problemet men det gick inte så det blev en påse blandat i min hand när jag gick ut. Just nu så är det en Becks som avnjutes Ja en helt ny värld måste ha öppnat sej? Själv sitter jag med en Aqua absolute... Vit Januari.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 Ja en helt ny värld måste ha öppnat sej? Själv sitter jag med en Aqua absolute... Vit Januari.. Låter gott,här är det ingen vit Januari för snön har töat bort Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu