mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Dagens dubbel.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Dagens dubbel.. Med två spikar som gav full utdelning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Dagens dubbel.. Har du ätit karbonpapper? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Bira på ett glatt ställe! Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. Freedom for you! Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Nu ett glas nice chouffen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Blossa glögg Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Odins favvo Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Nu när julmaten står upp i halsen på folk kanske detta kan vara intressant Pizza-öl med smak av vitlök, oregano och tomat ! http://www.mammamiapizzabeer.com Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 31, 2012 Trådstartare Dela Inlagd December 31, 2012 Nyårs skummpa:blink: Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Hej Går på hårt så här på Nyårsafton i Svindala.. Detta var det närmaste Thailand jag kunde komma.. En äkta Nescafe 3-1.. Tur man tog med sig en hel contanier till Sverige.. Ha en gör bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Hej Går på hårt så här på Nyårsafton i Svindala.. Detta var det närmaste Thailand jag kunde komma.. En äkta Nescafe 3-1.. Tur man tog med sig en hel contanier till Sverige.. Ha en gör bra dag! 3-1 är bra alltså? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Chang classic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Vatten Gott slut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Häpp,har slagit upp en sprite med vodka därtill och det hinner säkert bli någon till innan man tar fram nyårsvinet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Aha det blir fläsk till nyårssupe´? Kjell..Helgrillar du Nyår Svinet eller?? Hehe Gott slut och nytt... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Gott med lite Irish wicky Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 3-1 är bra alltså? Hej Snabbt och enkelt Tesco hade en som var 3-1 "strong" men var tyvärr slut när containern skickades Så det här är det närmaste jag kommer Thailand på ett tag.. Ha en gör bra nyårskväll! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 3-1 är bra alltså? Hej Snabbt och enkelt Tesco hade en som var 3-1 "strong" men var tyvärr slut när containern skickades Så det här är det närmaste jag kommer Thailand på ett tag.. Ha en gör bra nyårskväll! Ska spana imorgon. Gott nytt på er med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Det blir mest julrester, ganska många kvar fortfarande.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Grått nytt hår på er! Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sector Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Gott nytt år!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 isf Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 isf IMG_0381 kopia.jpg Gott Nytt Hua Hin!!!! Mvh Svamp Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kjellskåne Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Absolut o cola Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu