acdc Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Va?? Hur kommer sig detta? Ingen chokladmjölk? Nix ingen chokladmjölk i kväll,firar nyår nu istället för nyårsafton på grund av att jag går och lägger mig tidigt med pepzi på nyårsafton ca 19,00, han är livrädd för alla bomber dom skjuter av här i Chiangmai har så gjort dom senaste 5 åren. Gott nytt Hälsningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 En kopp gevalia med klöverlikör och kranvatten i mängder. Tror jag dödade mitt halsonda med whiskyn igår..men näsan var bomtät i morse, kändes som det satt två tampax i näsborrarna, Men en treo...nässpray ..äktenskapliga plikter..vatten och en kall dusch så är man på benen igen. Frugan är ledig idag så vi skall gå ned till fiskhandlaren för o beställa lite gott till nyår och bolaget för lite vin och några öl. Grabben skall lämnas av hos sin kompis för lek ,så man slipper "10.000 frågor" för en stund..konstigt nog så saknar man den lilla papegojan efter bara några timmar Efter det så blir det en eftersläckningsöl på pizzan eller kinesen men i januari blir det andra bullar. Vi siktar på en vit januari..har blivit lite förmycket av det goda i december känns det som . Trevlig dag o fortsättning på er gubbar o gummor//Lillpitten Vitt januari Har du upptäckt minimjölken ? Även en strykare som du behöver ett uppehåll från drogerna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Vitt januari Har du upptäckt minimjölken ? Även en strykare som du behöver ett uppehåll från drogerna Farsan drack alltid minimjölk..nja till maten då..Annars var det mest öl/grogg. Men till maten... skitfull eller inte så var det alltid mjölk, även på krogen Men jag har aldrig varit ett mjölkfan. vi kör mellanmjölk här hemma och jag har väl det bara i kaffet eller till pannkakor. Skall se om man kan ge fan i all läsk under den vita månaden..har inga problem att avstå alkohol men man vill gärna ha något gott på helgen efter en hård arbetsvecka . Vatten o minimjölk är inte min syn på något gott mys på fredagskvällen så jag får väl försöka med ramlösa granatäpple. Det är gott på riktigt och lite nyttigare än cola...vi får se, det blir vad det blir//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Personligen dricker jag alltid vatten eller mjölk till maten,oavsett om jag är på krogen eller inte. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Hostmedicin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Avslutar en flaska rödtjut till fotbollen, skål. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Bottoms up !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Avslutar en flaska rödtjut till fotbollen, skål.ImageUploadedByTapatalk HD1356799015.404694.jpg Sent from my iPad using Tapatalk HD För fan peo, vänd på din förbannade padda eller text eller vad som nu krånglar . Jag med flera är inte http://youtu.be/WGb3WZLWwJ8 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Gott & blandat öl påse från bolaget och en Tullamore vid sidan om... bolaget har ju öppet på måndag så jag behöver inte lagra varorna i kylen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Avslutar en flaska rödtjut till fotbollen, skål.ImageUploadedByTapatalk HD1356799015.404694.jpg Sent from my iPad using Tapatalk HD Bor du i Australien? http://youtu.be/MeG-hNXXy6I Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Nu då Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Nysnö & Vodka! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Avslutar en flaska rödtjut till fotbollen, skål.ImageUploadedByTapatalk HD1356799015.404694.jpg Sent from my iPad using Tapatalk HD Bor du i Australien? Nä i Stockholm http://youtu.be/MeG-hNXXy6I Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Jag drömmer om Nysnö & Vodka!, så vänta ni bara när kantarellen vänder ryggen till då jävlar.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Word //Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 G&T nu. Ska åka till restaurang Akkurat och lyssna på Bonafide ett svensk hårdrock band om jag får för grabbarna. Gäller å passa på innan frugan kommer hem med tg 960. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 de va el lååång Gt, nästan som en LIIT Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 de va el lååång Gt, nästan som en LIIT Dom här glasen är supergoda att dricka gt ur. Långa och smala. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Dom här glasen är supergoda att dricka gt ur. Långa och smala. Sent from my iPad using Tapatalk HD Det kan jag tänka mej, ser jäkligt smakligt ut.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 En Bourbon, och snart ska det fyllas på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Kul att se att du läser mina inlägg :thumbsup: “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Kul att se att du läser mina inlägg :thumbsup: Alltid ett nöje Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Nu då Sent from my iPad using Tapatalk HD Härligt, nu slipper man vända bildskärmen hela tiden Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Skål grevar och baroner badvyxefylla på. G. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Skål grevar och baroner badvyxefylla på gång. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu