Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Va?? Hur kommer sig detta? Ingen chokladmjölk?

Nix ingen chokladmjölk i kväll,firar nyår nu istället för nyårsafton på grund av att jag går och lägger mig tidigt med pepzi på nyårsafton ca 19,00, han är livrädd för alla bomber dom skjuter av här i Chiangmai har så gjort dom senaste 5 åren.

Gott nytt

Hälsningar

Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4269

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1939

En kopp gevalia med klöverlikör och kranvatten i mängder.

Tror jag dödade mitt halsonda med whiskyn igår..men näsan var bomtät i morse, kändes som det satt två tampax i näsborrarna,

Men en treo...nässpray ..äktenskapliga plikter..vatten och en kall dusch så är man på benen igen.

Frugan är ledig idag så vi skall gå ned till fiskhandlaren för o beställa lite gott till nyår och bolaget för lite vin och några öl.

Grabben skall lämnas av hos sin kompis för lek ,så man slipper "10.000 frågor" för en stund..konstigt nog så saknar man den lilla papegojan efter bara några timmar :wub:

Efter det så blir det en eftersläckningsöl på pizzan eller kinesen men i januari blir det andra bullar.

Vi siktar på en vit januari..har blivit lite förmycket av det goda i december känns det som :blink: .

Trevlig dag o fortsättning på er gubbar o gummor//Lillpitten

Vitt januari  :ahh: Har du upptäckt minimjölken ? :crazy: Även en strykare som du behöver ett uppehåll från drogerna :thumbsup:

Måne

Dela på andra sajter

Vitt januari  :ahh: Har du upptäckt minimjölken ? :crazy: Även en strykare som du behöver ett uppehåll från drogerna :thumbsup:

Farsan drack alltid minimjölk..nja till maten då..Annars var det mest öl/grogg.

Men till maten... skitfull eller inte så var det alltid mjölk, även på krogen :giggle:

Men jag har aldrig varit ett mjölkfan. vi kör mellanmjölk här hemma och jag har väl det bara i kaffet eller till pannkakor.

Skall se om man kan ge fan i all läsk under den vita månaden..har inga problem att avstå alkohol men man vill gärna ha något gott på helgen efter 

en hård arbetsvecka :wink: .

Vatten o minimjölk är inte min syn på något gott mys på fredagskvällen :giggle:  så jag får väl försöka med ramlösa granatäpple.

Det är gott på riktigt och lite nyttigare än cola...vi får se, det blir vad det blir//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Avslutar en flaska rödtjut till fotbollen, skål.attachicon.gifImageUploadedByTapatalk HD1356799015.404694.jpg Sent from my iPad using Tapatalk HD

För fan peo, vänd på din förbannade padda eller text eller vad som nu krånglar :rotfl: .

Jag med flera är inte http://youtu.be/WGb3WZLWwJ8

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Gott & blandat öl påse från bolaget och en Tullamore vid sidan om... bolaget har ju öppet på måndag så jag behöver inte lagra varorna i kylen :P

Dela på andra sajter

Jag drömmer om Nysnö & Vodka!, så vänta ni bara när kantarellen vänder ryggen till då jävlar..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Word :thumbsup: //Lp

Dela på andra sajter

G&T nu. Ska åka till restaurang Akkurat och lyssna på Bonafide ett svensk hårdrock band om jag får för grabbarna. Gäller å passa på innan frugan kommer hem med tg 960.post-9030-1356801726,18_thumb.jpg Sent from my iPad using Tapatalk HD

Dela på andra sajter

de va el lååång Gt, nästan som en LIIT
Dom här glasen är supergoda att dricka gt ur. Långa och smala. Sent from my iPad using Tapatalk HD
Dela på andra sajter

Dom här glasen är supergoda att dricka gt ur. Långa och smala. Sent from my iPad using Tapatalk HD

Det kan jag tänka mej, ser jäkligt smakligt ut..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Kul att se att du läser mina inlägg :thumbsup: :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Nu då Sent from my iPad using Tapatalk HD

Härligt, nu slipper man vända bildskärmen hela tiden :14:  :ironi:

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Skål grevar och baroner badvyxefylla på. G. qyhuqy3a.jpg Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Skål grevar och baroner badvyxefylla på gång. ydusudy7.jpg Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...