ola med b Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Mmm kanske det funkar att nöta ner kräkreflexerna... Ungefär som att få 33:an att käka mamma scan... Japp,träning ger färdighet. Ja nu är det hög tid att hämta en ny kall och god Sofiero Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 ja om den gör dej lycklig så kan jag väl bara vomera och gratulera... Nee jag har druckit Sofiero för några år sedan, men helt plötsligt tog det bara stopp, jag kunde bara inte få ner det... Fråga mej inte varför, det bara hände... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 ja om den gör dej lycklig så kan jag väl bara vomera och gratulera... Nee jag har druckit Sofiero för några år sedan, men helt plötsligt tog det bara stopp, jag kunde bara inte få ner det... Fråga mej inte varför, det bara hände... Vomera och gratulera,den var fin.. Ha det gott gamla man Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 ja om den gör dej lycklig så kan jag väl bara vomera och gratulera... Nee jag har druckit Sofiero för några år sedan, men helt plötsligt tog det bara stopp, jag kunde bara inte få ner det... Fråga mej inte varför, det bara hände... Kan hålla med..köpte ofta sofiero på krogen om det fanns och bolaget(billigt o gott) Men nu smakar den bara jävligt konstigt..inte så jag vill spy men jäkligt skumt asså...frugan tycker samma//Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Fast när fan blir gammal så blir han religiös.. Jag dricker inte Pripps heller, men nu sitter jag här med en Pripps Julöl... Jag gör det delvis för att en kompis (som tragiskt dog för ca.3 år sedan) älskade Pripps och speciellt julölet. Och idag har minnena gjort sej jävligt påminda... RIP. Fisken... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Kan hålla med..köpte ofta sofiero på krogen om det fanns och bolaget(billigt o gott) Men nu smakar den bara jävligt konstigt..inte så jag vill spy men jäkligt skumt asså...frugan tycker samma//Hn Skum smak har jag också märkt några gånger,inte på sofiero men på millenium och falcon.. Typ så att det var helt odrickbart Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Provade denna dryck igen. Jag gillar whiskey som är god men denna kan jag lika gärna skicka ner i plastbrännaren. Den smakar nog bättre efter den har "renats". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Skum smak har jag också märkt några gånger,inte på sofiero men på millenium och falcon.. Typ så att det var helt odrickbart Vanliga Falcon (Falcon export) Ja. Men Bayersk är jävligt god Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Provade denna dryck igen. Jag gillar whiskey som är god men denna kan jag lika gärna skicka ner i plastbrännaren. Den smakar nog bättre efter den har "renats". Ja den e ju gjord på det vatten som Enis pissar i... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Provade denna dryck igen. Jag gillar whiskey som är god men denna kan jag lika gärna skicka ner i plastbrännaren. Den smakar nog bättre efter den har "renats". Har testa ett par årgångar men för mig smakar det nästan bara SPRIT och inte whisky... Svennar skall hålla sig till hemkört//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Jävla amatörer! Som årets vinpimplare så är det såklart vitt som gäller! Tjåck dii! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 jävla amatörer! Som årets vinpimplare så är det såklart vitt som gäller! Hmmm oroväckande tyst har du varit.( starwars yoda) Dricker du aldrig en måne??? (något manligt då inte minimjölk) Nä ingen fart på dig idag muttan..jobbigt o dra släpet själv på dig//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Rödvin om Öletärslut själv får välja. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Blandat +snaps och ett par irish Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BIGBOSS Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Rödvin om Öletärslut själv får välja. Mauro helt ok drick för att bli full vin Själv dricker jag Sprendrups guld 5,9 tysköl helt ok efter några lådors tillvänjning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pm64 Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Blandsaft och tequila samt en ring falukorv gött seru Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Grogg. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 (ändrad) Till mångubbens förtret suger jag fortfarande på en japps varvat med en scotte Nu orkar jag inte med den jävla stavningskontrollen längre..skiter i vilket Edit: jag o frugan kollar p-rulle på canal+...snart skall det fläskas till det vita kommer Ändrades December 28, 2012 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Ska svepa en chang, sen ska jag gå ut och varmröka en prince. Sen blir det god natt. GOD NATT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Det är nog läge att gå till sängs nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Fanta.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 "Hur länge ska vi sitta här med tomma glas, med tomma glas, med tomma glas" Trevlig helg iaf Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 En kopp gevalia med klöverlikör och kranvatten i mängder. Tror jag dödade mitt halsonda med whiskyn igår..men näsan var bomtät i morse, kändes som det satt två tampax i näsborrarna, Men en treo...nässpray ..äktenskapliga plikter..vatten och en kall dusch så är man på benen igen. Frugan är ledig idag så vi skall gå ned till fiskhandlaren för o beställa lite gott till nyår och bolaget för lite vin och några öl. Grabben skall lämnas av hos sin kompis för lek ,så man slipper "10.000 frågor" för en stund..konstigt nog så saknar man den lilla papegojan efter bara några timmar Efter det så blir det en eftersläckningsöl på pizzan eller kinesen men i januari blir det andra bullar. Vi siktar på en vit januari..har blivit lite förmycket av det goda i december känns det som . Trevlig dag o fortsättning på er gubbar o gummor//Lillpitten Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Vin Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Jimmy 666 Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Vin Ha det Va?? Hur kommer sig detta? Ingen chokladmjölk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu