Avregistrerad clion Inlagd Februari 10, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2011 30 onde januari skrev ja det å nu e det 10 februari följer du inte me i trådarna gubbe e det dammsugarn som suger eller När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 30 onde januari skrev ja det å nu e det 10 februari följer du inte me i trådarna gubbe e det dammsugarn som suger eller Felade på en vecka Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 10, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2011 Fan va blyga gubbarne e inget svar en ledtråd den röda dunken har ja köpt till damen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 10, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2011 Felade på en vecka eller velade När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 Ledig i morgon Clirre ?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 10, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2011 (ändrad) Jepp Khenneth och i dag va det en pensionsdag Har ju en deal me företaget om att gå ner i tid (plockar på min Pensionsförsäkring) 1 dag i veckan och denna veckan va 4 dar så för mig blev det freda i dag I dag hadde vi ledigt fredag så för mig blev det 3 dagarsvecka Ändrades Februari 10, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 (ändrad) Ledig i morgon Clirre ?? Han är väl alltid ledig,f`låt,han har ju oxå färdtjänst Ändrades Februari 10, 2011 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 10, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2011 Ja men clion pajjade halv femm vi har en jävla åker å köra på (lokalvägen) vart å hämmtat Joel å gunga framm på vägen rätt somm det va så dunk dunk dunk från frammvagnen faaaaan inn till verkstan komm i gen i morgon så får vi se om liften e ledig vill inte ta ut pärlan i den skiten som e här nu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 10, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2011 La dom här bilderna i Mattråden men tar den här också app lapp du slapp va tar jag första rätta svaret har en sommarlätt hos Maitan ta de på mig Ingen som vill ha en sommarlätt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 Vatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 Många carlsberg blev det finns nu även på walking street Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Denna skit dricker man INTE fast man hamna på en öde ö. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 11, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 11, 2011 Ingen som vill ha en sommarlätt Jaha då spara ja 150bath När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Jag tar en oss Truckisar emellan. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 11, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 11, 2011 Käringas rötjut När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Sprit. Och lite vatten imellan.. Ytterst lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Sprit. Och lite vatten imellan.. Ytterst lite. Är det så....härligt Wwax Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Sprit. Och lite vatten imellan.. Ytterst lite. Ja, det finns ju vatten i sprit... helt onödigt att dricka separat Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Singha på suvvan... på väg hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Singha på suvvan... på väg hem Singha framför tangentbordet, på väg bort. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Den första för i kväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Kenthamon Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Rödvin, Cabernet Savignon från Robertson Winery, min favoritdruva, med besök i Salussen och Mälaren. Kenthamon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Åbro 5,2 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Efter denna hemska dag med all snö och allt strul. Var man tvungen att ta en ardmore och en kopp kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 RED LABEL... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu