sweeex Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 2 till. ! Nickleback's bottoms up inspirerar! Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2 Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Cider (eftersom all pilsner är superslut) Det blir till att besöka apoteket Röda Näsan imorgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Glögg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 alkoholspetsad chokladmjölk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 alkoholspetsad chokladmjölk Lumumba, det var länge sen Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Ett glas vitt vid Chao Praya. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Kaffe Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 LEO Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 LEO Det var attans vad du pimlar i dig av livets vatten Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Det var attans vad du pimlar i dig av livets vatten Mvh BBJ Det var länge sedan glas tanten var här. Säker ett par veckor sedan. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 2 till. ! Nickleback's bottoms up inspirerar! Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2 Men de där,,, pet flaskorna var inge bra! Man får betongkeps... och risig mage av dom! Mmm,,, Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2 Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Efter en ölrunda på söta Clara och Ardbeg in är man hemma och suger på en flaska rödtjut, Rhebooksloof en blandning av merlot och cabernet sauvignon, skål Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Fick en Solsidan av en kompis och nu fattar jag varför... ja med en stänkare så gick den ner. Ha ha jag såg nu att jag fotat baksidan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 En stor mugg Löfbergs Lila Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 lite voda coke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 En sån här får förkylningen tampas med nu... Kör ett tvåfontskrig...Japan o Skottland och jag kommer vinna tillslut//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Nu Arboga X-tra stark 10,2. Detta är nummer två och jag måste säga att den smakar mindre alkohol än den första. Det bådar gott inför den tredje! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Nu Arboga X-tra stark 10,2. Detta är nummer två och jag måste säga att den smakar mindre alkohol än den första. Det bådar gott inför den tredje! Kan jag Pm:a över min vän Jack, så det blir lite fart där borta?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Kan jag Pm:a över min vän Jack, så det blir lite fart där borta?? Är det mister Daniels, så har jag redan något som slår högre. Är det en välhängd snubbe från LA, som tycker om hårda tag och dominans - tveka inte. (Bäst att klämma in ironiskylten så man inte blir stämplad för evigt...) Kram på sig Odingubben! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Sofiero Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 (ändrad) Sofiero Nu spydde odingubben...hahaha. Själv så blir det en ny japps Ändrades December 28, 2012 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Nu spydde odingubben...hahaha. Själv så blir det en ny japps Han kanske lär sig till slut.. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Mmm kanske det funkar att nöta ner kräkreflexerna... Ungefär som att få 33:an att käka mamma scan... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Det blev några vinare till hockeyn. Nu är det Arboga som gäller. Tycker att de påminner lite om Chang, men kanske är jag full. Vem vet, jag får väl svaret imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Det kommer efter som Arbogaöl är ju ett vedertaget begrepp... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu