Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Gin o Tonic Skål Sent from my iPad using Tapatalk HD

Prova att inte stå på huvudet o fota för en gångs skull :spiteful: .

Själv så blir det ett glas coca-cola /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4269

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1939

Prova att inte stå på huvudet o fota för en gångs skull :spiteful: .

Själv så blir det ett glas coca-cola /Hn

Vad säger du, är bilden upp och ner? När jag tittar är det tvärsom dvs ner o upp. Märkligt att bilderna blir i olika vinklar. Coca cola använder jag inte ens till groggvirke längre :-).

Ändrades av Peolito
Dela på andra sajter

Vad säger du, är bilden upp och ner? När jag tittar är det tvärsom dvs ner o upp. Märkligt att bilderna blir i olika vinklar. Coca cola använder jag inte ens till groggvirke längre :-).

Du kanske borde göra en pil upp och en ner på din iPad.. :ok:

Man blir ju förvånad när du för en gångs skull lyckas få det rätt...Hur svårt kan det vara?

Kanske är det colan som är felet . drick det istället för sprit så kanske världen vänder sig rätt för dig :thumbsup: //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Hmm, bilden är tagen med en Ipad och när jag klickar upp bilden dyker det upp en liten bild som är upp och ner men när jag klickar på den bilden så den blir större blir den rättvänd. Likadant i  telefonen. Men i datan blir den upp och ner. Ska jaga rätt på företagets datanisse imorgon så han får göra lite nytta i mellandagarna.

För mig smakar en ren cola som en avslagen rom och cola, har nog något med ungdomssynder att gära :-)/Peolito

Dela på andra sajter

Håller på att tömma kylen inför en förestående köksrenovering och hittade då en Spätlese som det verkar vara säkrast att dricka upp innan den blir för gammal...

post-3473-0-05185700-1356563088_thumb.jp

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Hmm, bilden är tagen med en Ipad och när jag klickar upp bilden dyker det upp en liten bild som är upp och ner men när jag klickar på den bilden så den blir större blir den rättvänd. Likadant i  telefonen. Men i datan blir den upp och ner. Ska jaga rätt på företagets datanisse imorgon så han får göra lite nytta i mellandagarna.

För mig smakar en ren cola som en avslagen rom och cola, har nog något med ungdomssynder att gära :-)/Peolito

Hur lyckas man med att få en Rom&Cola att bli avslagen?

Enda sättet för mej att få ner Cola!

Ändrades av BpaijingKatai
Dela på andra sajter

Efter ett antal fyllor på 70-talet med Rom och Cola och viss uppkastning av innehållet har min kropp utvecklat ett försvar mot cola och rom (enbart bacardi och silverrom dock) och försvaret gör att cola smakar som en avslagen rom och cola, helt enkelt. Jag får också minnen av 70-talet som jag vill förtränga :-).

Rent generellt tycker jag att läsk är för sött. Undantag är schweppes till ginet (och malarian) och lite julmust/Peolito

Dela på andra sajter

En sån dag då det är så oförskämt gott med LEO...

e8uzema2.jpg

Sent by my flintaphone and Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Frukost nu, så kaffe blir bra.

Till detta en ost o medvurstfralla med gurka och allkrydda.

Därefter blir det städning, man vet att det är dags när man börjar trampa sönder grejor på golvet överallt..

Dela på andra sajter

Nu har klockan passerat 12 och jag är berättigad en kall pilsner.

Jag skall nu fimpa datorn och installera den nya. Hualigen.

Om jag inte kan återvända vill jag tacka för den tid som varit och jag vill framföra att ni varit fantastiska!

Min film och musiksamling får gå vidare till min dotter.

Och så vill jag tacka mina föräldrar för att de haft sådant tålamod med mig som liten. Och sedan.snyft.uarghhh..

Dela på andra sajter

Nu har klockan passerat 12 och jag är berättigad en kall pilsner.

Jag skall nu fimpa datorn och installera den nya. Hualigen.

Om jag inte kan återvända vill jag tacka för den tid som varit och jag vill framföra att ni varit fantastiska!

Min film och musiksamling får gå vidare till min dotter.

Och så vill jag tacka mina föräldrar för att de haft sådant tålamod med mig som liten. Och sedan.snyft.uarghhh..

Hurra, dator installerad och fungerar dessutom!

Undrens tid äro icke förbi!

Nu går det så snabbt att jag fundarar på bilbälte här i kontorsstolen.

Dela på andra sajter

Vatten, tänk att det kan va så gott. Men imorgon blir det åka av.

:thumbsup:  :rotfl: går bra nu, men du ger dig inte ivf :wink: /Hn 

Dela på andra sajter

:thumbsup::rotfl: går bra nu, men du ger dig inte ivf :wink: /Hn
Nä man ska inte ge sig. Men lite skumt är det med bilderna. Nu är den lilla bilden rättvänd men när jag trycker på bilden så den blir större blir den upp och ner :-). Sent from my iPad using Tapatalk HD
Dela på andra sajter

Nä man ska inte ge sig. Men lite skumt är det med bilderna. Nu är den lilla bilden rättvänd men när jag trycker på bilden så den blir större blir den upp och ner :-). Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ja kör man äppelskruttets grejer är man ju inte förvånad he he

Dela på andra sajter

Vatten, tänk att det kan va så gott. Men imorgon blir det åka av.post-9030-1356635671,05_thumb.jpg Sent from my iPad using Tapatalk HD
Ja med Apple produkter så blir det mesta upp och ner Skickat från min LG-P990 via Tapatalk 2
Dela på andra sajter

Nu ,, är det faktiskt en carlsberg på petflaska ,, som fått äran!   eller 2,,

Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan !

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...