hamnoi Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Gin o Tonic Skål Sent from my iPad using Tapatalk HD Prova att inte stå på huvudet o fota för en gångs skull . Själv så blir det ett glas coca-cola /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 (ändrad) Prova att inte stå på huvudet o fota för en gångs skull . Själv så blir det ett glas coca-cola /Hn Vad säger du, är bilden upp och ner? När jag tittar är det tvärsom dvs ner o upp. Märkligt att bilderna blir i olika vinklar. Coca cola använder jag inte ens till groggvirke längre . Ändrades December 26, 2012 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Vad säger du, är bilden upp och ner? När jag tittar är det tvärsom dvs ner o upp. Märkligt att bilderna blir i olika vinklar. Coca cola använder jag inte ens till groggvirke längre . Du kanske borde göra en pil upp och en ner på din iPad.. Man blir ju förvånad när du för en gångs skull lyckas få det rätt...Hur svårt kan det vara? Kanske är det colan som är felet . drick det istället för sprit så kanske världen vänder sig rätt för dig //Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Hmm, bilden är tagen med en Ipad och när jag klickar upp bilden dyker det upp en liten bild som är upp och ner men när jag klickar på den bilden så den blir större blir den rättvänd. Likadant i telefonen. Men i datan blir den upp och ner. Ska jaga rätt på företagets datanisse imorgon så han får göra lite nytta i mellandagarna. För mig smakar en ren cola som en avslagen rom och cola, har nog något med ungdomssynder att gära :-)/Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Tidigare vitt vin å nu cider och whisky.herre Gud, denna arma kropp... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Håller på att tömma kylen inför en förestående köksrenovering och hittade då en Spätlese som det verkar vara säkrast att dricka upp innan den blir för gammal... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 (ändrad) Hmm, bilden är tagen med en Ipad och när jag klickar upp bilden dyker det upp en liten bild som är upp och ner men när jag klickar på den bilden så den blir större blir den rättvänd. Likadant i telefonen. Men i datan blir den upp och ner. Ska jaga rätt på företagets datanisse imorgon så han får göra lite nytta i mellandagarna. För mig smakar en ren cola som en avslagen rom och cola, har nog något med ungdomssynder att gära :-)/Peolito Hur lyckas man med att få en Rom&Cola att bli avslagen? Enda sättet för mej att få ner Cola! Ändrades December 27, 2012 av BpaijingKatai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Efter ett antal fyllor på 70-talet med Rom och Cola och viss uppkastning av innehållet har min kropp utvecklat ett försvar mot cola och rom (enbart bacardi och silverrom dock) och försvaret gör att cola smakar som en avslagen rom och cola, helt enkelt. Jag får också minnen av 70-talet som jag vill förtränga . Rent generellt tycker jag att läsk är för sött. Undantag är schweppes till ginet (och malarian) och lite julmust/Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Efter en god lunch så sitter ett glas chokladmjölk perfekt i kistan. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Vette fan vem som smuttade i sig denna. Men thaiarna gillar gratis snaps. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 En sån dag då det är så oförskämt gott med LEO... Sent by my flintaphone and Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Frukost nu, så kaffe blir bra. Till detta en ost o medvurstfralla med gurka och allkrydda. Därefter blir det städning, man vet att det är dags när man börjar trampa sönder grejor på golvet överallt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Kaffe hela förmiddagen, sitter på jobbet men tänker gå hem snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Nu har klockan passerat 12 och jag är berättigad en kall pilsner. Jag skall nu fimpa datorn och installera den nya. Hualigen. Om jag inte kan återvända vill jag tacka för den tid som varit och jag vill framföra att ni varit fantastiska! Min film och musiksamling får gå vidare till min dotter. Och så vill jag tacka mina föräldrar för att de haft sådant tålamod med mig som liten. Och sedan.snyft.uarghhh.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Kaffe "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Nu har klockan passerat 12 och jag är berättigad en kall pilsner. Jag skall nu fimpa datorn och installera den nya. Hualigen. Om jag inte kan återvända vill jag tacka för den tid som varit och jag vill framföra att ni varit fantastiska! Min film och musiksamling får gå vidare till min dotter. Och så vill jag tacka mina föräldrar för att de haft sådant tålamod med mig som liten. Och sedan.snyft.uarghhh.. Hurra, dator installerad och fungerar dessutom! Undrens tid äro icke förbi! Nu går det så snabbt att jag fundarar på bilbälte här i kontorsstolen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Vatten, tänk att det kan va så gott. Men imorgon blir det åka av. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Vatten, tänk att det kan va så gott. Men imorgon blir det åka av. går bra nu, men du ger dig inte ivf /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Arboga 10.2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 går bra nu, men du ger dig inte ivf /Hn Nä man ska inte ge sig. Men lite skumt är det med bilderna. Nu är den lilla bilden rättvänd men när jag trycker på bilden så den blir större blir den upp och ner . Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Nä man ska inte ge sig. Men lite skumt är det med bilderna. Nu är den lilla bilden rättvänd men när jag trycker på bilden så den blir större blir den upp och ner . Sent from my iPad using Tapatalk HD Ja kör man äppelskruttets grejer är man ju inte förvånad he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Vatten, tänk att det kan va så gott. Men imorgon blir det åka av. Sent from my iPad using Tapatalk HD Ja med Apple produkter så blir det mesta upp och ner Skickat från min LG-P990 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 kolsyrat vatten... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Nu ,, är det faktiskt en carlsberg på petflaska ,, som fått äran! eller 2,, Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Ja kör man äppelskruttets grejer är man ju inte förvånad he he Jag tycker äpple är gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu