Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4269

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1939

En 12-årig Macallan och snart en 12-årig Yamazaki...jävla gott skit :17: //Lillsnorre

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Karioke dricka till rätt pris... till skillnad från visa andra hahahaha ny9uje4y.jpg Sent by my flintaphone and Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

I kväll blev det några glas sydafrikanskt rödvin. 4ygedady.jpg I glada vänners och släktingars sällskap.. jezaruny.jpg Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

var ner till ica nyss och köpte ett lass 3,5or och såg på hyllan att där stog chang öl 3,5, men kvalitetsmedveten som man är köptes det norrland och carlsberg.

god fortsättning önskar walle

Dela på andra sajter

var ner till ica nyss och köpte ett lass 3,5or och såg på hyllan att där stog chang öl 3,5, men kvalitetsmedveten som man är köptes det norrland och carlsberg. god fortsättning önskar walle
I och med att Norrland endast druckes under pistolhot så saknas nu minuskarma knappen ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

I och med att Norrland endast druckes under pistolhot så saknas nu minuskarma knappen :wink:

Exakt.. norrlands smakar som om någon gammal lapp har doppat drulen i det efter en 3 veckors rensafari utan dusch  :giggle:

God fortsättning Tm //Lillpitten

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Ja just det...tar en liten Macallan. :nyam: //Hn

Dela på andra sajter

Guest Fredman
var ner till ica nyss och köpte ett lass 3,5or och såg på hyllan att där stog chang öl 3,5, men kvalitetsmedveten som man är köptes det norrland och carlsberg.

god fortsättning önskar walle

Har ju lite svårt att få ihop kvalitetsmedveten och nödraketer. :)

Dela på andra sajter

Fick ett roligt ölglas av dottern i julklapp, måste provas med norrlands direkt, funkade finfint

post-3315-0-55853600-1356459112_thumb.jp

mvh walle

Dela på andra sajter

Fick ett roligt ölglas av dottern i julklapp, måste provas med norrlands direkt, funkade finfint

attachicon.gifjulen 014.JPG

mvh walle

Är ju ganska synonymt med smaken av norrland.. Blöt stövel.. :nyam: hehehe//Hn

Dela på andra sajter

Är ju ganska synonymt med smaken av norrland.. Blöt stövel.. :nyam: hehehe//Hn

kom på att det var en bjudning i samma stund jag postade kortet

Dela på andra sajter

kom på att det var en bjudning i samma stund jag postade kortet

Ja öppna mål missar vi inte på mpr :giggle: .

Skål på dig.

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Har alltid någon single malt hemma men är ganska trött på de flesta,  Röksmak är som godast i amerikansk bbq-sås. Nu blir det mest irländsk blended whiskey och de stavar med e på Irland.  

post-7918-0-35305200-1356461913_thumb.jp

Dela på andra sajter

Vitt vin, faktiskt! Kan inte minnas när jag drack det senast.

Fast.jag minns inte vad jag drack före middagen heller.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...