phitsanulok Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 Eftersom det är jul kostar vi på oss lite kvalitetsdricka inte helt fel faktiskt mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 En 12-årig Macallan och snart en 12-årig Yamazaki...jävla gott skit //Lillsnorre Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 Smuggelöl nu. Lutar åt en rom och cola strax Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Lord Calvert, Canadian Whisky. Billigt o gott, lätt att dricka smakar inte så mycket men rusig blir man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Karioke dricka till rätt pris... till skillnad från visa andra hahahaha Sent by my flintaphone and Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 I kväll blev det några glas sydafrikanskt rödvin. I glada vänners och släktingars sällskap.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 var ner till ica nyss och köpte ett lass 3,5or och såg på hyllan att där stog chang öl 3,5, men kvalitetsmedveten som man är köptes det norrland och carlsberg. god fortsättning önskar walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 var ner till ica nyss och köpte ett lass 3,5or och såg på hyllan att där stog chang öl 3,5, men kvalitetsmedveten som man är köptes det norrland och carlsberg. god fortsättning önskar walle I och med att Norrland endast druckes under pistolhot så saknas nu minuskarma knappen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Vatten livets dryck Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 I och med att Norrland endast druckes under pistolhot så saknas nu minuskarma knappen Exakt.. norrlands smakar som om någon gammal lapp har doppat drulen i det efter en 3 veckors rensafari utan dusch God fortsättning Tm //Lillpitten Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Ja just det...tar en liten Macallan. //Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Smuttar på olika sorters kryddad vodka. Min favorit just nu är vodka lagrad på ekfat, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 var ner till ica nyss och köpte ett lass 3,5or och såg på hyllan att där stog chang öl 3,5, men kvalitetsmedveten som man är köptes det norrland och carlsberg. god fortsättning önskar walle Har ju lite svårt att få ihop kvalitetsmedveten och nödraketer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Fick ett roligt ölglas av dottern i julklapp, måste provas med norrlands direkt, funkade finfint mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Har ju lite svårt att få ihop kvalitetsmedveten och nödraketer. gotgottgott mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Fick ett roligt ölglas av dottern i julklapp, måste provas med norrlands direkt, funkade finfint julen 014.JPG mvh walle Är ju ganska synonymt med smaken av norrland.. Blöt stövel.. hehehe//Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Är ju ganska synonymt med smaken av norrland.. Blöt stövel.. hehehe//Hn kom på att det var en bjudning i samma stund jag postade kortet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 kom på att det var en bjudning i samma stund jag postade kortet Ja öppna mål missar vi inte på mpr . Skål på dig. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 skål på dig med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Har alltid någon single malt hemma men är ganska trött på de flesta, Röksmak är som godast i amerikansk bbq-sås. Nu blir det mest irländsk blended whiskey och de stavar med e på Irland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 En varm och klar en.nice... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Blir några bärs till hockeyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Chokladmjölk och en skinkmacka. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Vitt vin, faktiskt! Kan inte minnas när jag drack det senast. Fast.jag minns inte vad jag drack före middagen heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Gin o Tonic Skål Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu