IsaanWarrior Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Skål Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Skål min Djurgårdsbroder Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Skål Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Skål min Djurgårdsbroder Skål Igen irish broder Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 En kylskåpskall Wårby 7,2 med tillhörande chipsskål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Kärringar... Zlatopramen bla bla bla... Jack, GT och Bayersk.. Ska ni följa med å åka skidor i morron...? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Poker & julöl.gäller & va skärpt med både cashgame/Sit&go samtidigt. Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Kärringar... Zlatopramen bla bla bla... Jack, GT och Bayersk.. Ska ni följa med å åka skidor i morron...? Njae yrseln börjar komma nu Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Inne på 3:e glaset vatten och klockan är bara 09:16 Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Sodavatten och paracetamol Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Kärringar... Zlatopramen bla bla bla... Jack, GT och Bayersk.. Ska ni följa med å åka skidor i morron...? Vafalls, åker inte du moppe i skogen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 En iskall Samuel Adams. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 just nu vatten men om en timme blir det bubbel.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Spetsad med absolut Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Spetsad med absolut Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Wow - starkvinsglögg spetsad med vodka, jag känner mig sannerligen besegrad! Dricker kaffe o försöker komma ner i varv. Kanske fel dryck för det ändamålet. Men, fråga igen efter 21! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Ja idag blir det chokladmjölk och varm ska den vara för det är kallt i Chiangmai nu Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Inköpt i kambodja (1l) 450 bath.. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Det blev en hederlig blossa vinglig till fotbollen. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Nu lite rödtjut Donna Maria från Chile, Syrah druva om någon är intresserad. Skål. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Lite Bells till andra halvlek Chelsea-Aston Villa Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 (ändrad) Ett glas (eller två) real Ale énda hemlagade hittils blir nog en äch vi tar det i vad åt ni idag tråden (tabbade mig när jag lagade mat innan idag) . Ha en trevlig kväll ... var tvungen att ändra inlägget tryckte på fel knapp. Ändrades December 24, 2012 av Chrille Columbus Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 En iskall Cola. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 Har redan tömt en flaska Blossa glögg,mycket gott. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 bara min finska sommarsoppa slar det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 Chokladmjölk Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 ImageUploadedByTapatalk HD1356282278.680223.jpg Lite Bells till andra halvlek Chelsea-Aston Villa Sent from my iPad using Tapatalk HD Har du ramlat omkull eller? Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 En Vintertung på Grants!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu