Oregistrerad Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Virre, pilsner, chokladbit..och eftersom det är fredag och kväll dessutom får det bli en blå tablett! Chok Dee! Hrmfgnn...fan vad stel jag blev i arslet, var det inget stolpiller detta?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Sprit Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 (ändrad) Nu när brudarna gått & lagt sig så passar jag på att "smutta" lite Ändrades December 21, 2012 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Virre, pilsner, chokladbit..och eftersom det är fredag och kväll dessutom får det bli en blå tablett! Chok Dee! just_nu.JPG Hrmfgnn...fan vad stel jag blev i arslet, var det inget stolpiller detta?! Hmm de e ju ofint att kalla dej för vettlös, men va fan ska jag kalla dej?? Tack för dagens garv.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Bärs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Började med några öl för att gå över till vitt! Tjåck dii! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Castelforte Valpolicella Ripasso 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Gött skit Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Bärs Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 (ändrad) Lite tidigt att börja än. Visar gårdagens lik en Nice chouffe Sent from my iPad using Tapatalk HD Ändrades December 22, 2012 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Smuttar på en sån här med soda,vetefan om det inte är godare med chokladmjölk- Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Smuttar på en sån här med soda,vetefan om det inte är godare med chokladmjölk- Ha det Tro fan att oboý är godare men det får man ingen yrsel av och det är yrsel man vill åt //Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Det blev en efter bastu öl, nu ska FF underhålla barnbarna.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Vodka Anmanas om det nu råkar få plats någon anmanas .. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Smuttar på en sån här med soda,vetefan om det inte är godare med chokladmjölk- Ha det Du får blanda med chokladmjjölken .. Royal Siam Lumumba. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Du får blanda med chokladmjjölken .. Royal Siam Lumumba. Med vänlig hälsning, För sent pavan är tom Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Nu har jag vart och handlat julklappar till grabbarna, bl.a. en Wiiu. Tröstar mig med en Blossa glögg med konjak i. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 (ändrad) Jag som haft vit vecka sedan nyår! nästan, har faktiskt slarvat två gånger. Ha det Ändrades December 22, 2012 av acdc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Jag som haft vit vecka sedan nyår! nästan, har faktiskt slarvat två gånger. Ha det Du slarvar inte med chokladmjölken i alla fall. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Blir några LEO o Singha hemma i svedala/UppsalaLasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Gött skit en lagrad rom är fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Du slarvar inte med chokladmjölken i alla fall. Nej det är en återhämtningsfas efter träning Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 elefantpiss...jättegott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Beer Lao dark lager Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Vodka Anmanas om det nu råkar få plats någon anmanas .. Med vänlig hälsning, Bara is ser det ut som ,ja skål då ,själv dricker jag glögg passar bra här i vinterland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu