tisse Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 Drömmer om Thailand . Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 Nu Bells Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 Nu Bells Blir det inte jobbigt o ligga på rygg o dricka? Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 Nu Bells Denna Bells kan väl inte räcka så länge, eller så har man muggen under o spar.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 Blir det inte jobbigt o ligga på rygg o dricka? Hn Hehe jag fattar inte varför bilderna hamnar upp och ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 Nu Bells Denna Bells kan väl inte räcka så länge, eller så har man muggen under o spar.. FF Man får vara brekäftad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] uploadfromtaptalk1355584046177.jpg Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Kör svågern rent eller tar han med cola? Min tar alltid med cola fast jag förbjuder honom hahaha Trevlig kväll på dig S-N..//Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 Kör svågern rent eller tar han med cola? Min tar alltid med cola fast jag förbjuder honom hahaha Trevlig kväll på dig S-N..//Hn Det blir rent, han vill ju inte vara en mes, he he. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 STOR-Leif har kommit på besök hos SN. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 Haft besök i 3 dagar så det har blivit lite pilsner som flutit ner.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 (ändrad) Öl, Zlatopramen 1642 Half n'Half, smakar ingen vidare.. Ändrades December 15, 2012 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 STOR-Leif har kommit på besök hos SN. uploadfromtaptalk1355585564557.jpg Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Bara kinesen som saknas så är "the dream team" komplett Nu är vi hemma i soffan, mamma skalar räkor och pappa tar ett glas Some Zin (rödtjut) //Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 http://www.abro.se/produkter/ol-egentillverkad/bryggmastarens/premium-gold-5-7-burk/ http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 Massor, helt enkelt massor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 15, 2012 Dela Inlagd December 15, 2012 Ska sluta kika i den här tråden unde mina torrra perioder, blir ju så satans törstig av att se era bilder! Ja jag drickar kaffe idag också! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 16, 2012 Dela Inlagd December 16, 2012 jag dricker en öl av okänt märke, frugan däremot sippar på bombay sapphire med manaosoda livet är orättvist.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd December 16, 2012 Dela Inlagd December 16, 2012 Singha Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 16, 2012 Dela Inlagd December 16, 2012 Tvättar och blev varm. Det får bli en Jämtlands julöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 16, 2012 Dela Inlagd December 16, 2012 En kall GT Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 16, 2012 Dela Inlagd December 16, 2012 Ett glas kall chokladmjölk innan läggdags. Är detta en musse? här på MPR Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 16, 2012 Dela Inlagd December 16, 2012 Ett glas kall chokladmjölk innan läggdags. Är detta en musse? här på MPR Ha det Nej nej, de e en chokladdrickare som spillt ut sin mjölk... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 16, 2012 Dela Inlagd December 16, 2012 Nej nej, de e en chokladdrickare som spillt ut sin mjölk... Ja ja det var lite som jag misstänkte Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd December 19, 2012 Dela Inlagd December 19, 2012 Nu var det gott med en Skickat från min LG-P990 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 19, 2012 Trådstartare Dela Inlagd December 19, 2012 Drömmer tack än en gång Tommy:lol: Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu