Avregistrerad clion Inlagd December 9, 2012 Trådstartare Dela Inlagd December 9, 2012 Teestar nåt nytt Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Frugan köpte mig en kapselmaskin och måste säga att jag är grymt nöjd med den än så länge...precis gjort mig en Latte Macchiatto Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Chang så klart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Ja idag så blir det en liten återhämtnings dryck = varm chokladmjölk. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Ja idag så blir det en liten återhämtnings dryck = varm chokladmjölk. Ha det Varm chokladmjölk just nu.....................då ska det vara jävla mycket conjak i den... Varmt varmt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 En kall Singha på lokala hotellet i byn Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 En kall Singha på lokala hotellet i byn Vågar du inte bo hos svärmor??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Vågar du inte bo hos svärmor??? Finns ju inga kalla öl där så jag avstår Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Finns ju inga kalla öl där så jag avstår Tror nog att hon vill ha dom tomma flaskorna att sälja senare.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Tror nog att hon vill ha dom tomma flaskorna att sälja senare.. Que ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 iskall mjölk med pepparkakor... Gott Gott... Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
civona Inlagd December 12, 2012 Dela Inlagd December 12, 2012 Måste man dricka just nu??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Just nu dricker jag en CAOL ILA, för det är jag värd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Varm chokladmjölk men lussekatt,det är så gott att doppa Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 En ayinger winterbock på 6,7 % mumsig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Just nu dricker jag en CAOL ILA, för det är jag värd. Det är en underskattad whisky från Islay tycker jag. Mycket god och prisvärd jämfört med liknande rökiga whisky. Fast i värmen i Thailand tycker jag att rökiga whisky ibland är mindre lätta att få i sig. Men det går ju Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 (ändrad) Nu en Bells för jag har druckit upp min maltwhisky Ändrades December 14, 2012 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Och nu var jag tydligen värd lite mer Caol Ila. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dragos Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Captain Morgan och Ginger Ale med en twist lime Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Lite rödvin i väntan att få lite inspiration vad vi ska äta ikväll... Skickat med IPhone 4S FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 My best friend JACK... On the rock´s Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Här blir det inget starkare än kaffe den närmsta framtiden, skål!! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 En ayinger winterbock på 6,7 % mumsig Bästa julölen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 En ayinger winterbock på 6,7 % mumsig Bästa julölen! Mycket god. Det var min första får leta efter fler imorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 14, 2012 Dela Inlagd December 14, 2012 Mycket god. Det var min första får leta efter fler imorgon Passa på de är i julsortimentet och brukar ta slut till jul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu