Guest Gawar Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 Den lille förstör 2 dagars träning I know! Jag som va såååå nära att passera 90 strecket igår... Men idag har jag nog fan pippat bort 5 läsk flaskor från kroppen Och nu e jag frisk(?) igen å kan fortsätta träna imon. Vart sjuk några dagar å hoppat över träningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 Du lilla vän, vira blåtira finns än idag! (Efter att den återuppstog 2010) hehe. Men på denna Fanta är det nog blåbär har jag för mig. Va nån timme sen jag drack den men finns även på 1,5 L flaska å jag har för mig jag kollade på en sån och att de va blåbär. Ser jävligt söt å sliskig ut iaf, men är riktigt riktigt god och inte alls så söt som den ser ut =) Det var som fan, har inte sett den i affären...Vet bara att tungan blev blå kommer inte ihåg smaken...var ju i mitten på åttiotalet vettu . Fantan skall testas till sommaren...gillar egentligen bara originalet och lemon, alla andra jag har provat har varit För topic så dricker jag ett glas rött...Cline Zinfandel .//Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 Det var som fan, har inte sett den i affären...Vet bara att tungan blev blå kommer inte ihåg smaken...var ju i mitten på åttiotalet vettu . Fantan skall testas till sommaren...gillar egentligen bara originalet och lemon, alla andra jag har provat har varit För topic så dricker jag ett glas rött...Cline Zinfandel .//Hn Absolut ska du testa den... Du dör inte av lite alkofritt ... Kan tänka mig att den är god med alkohol i, men vet inte vad. Vodka känns fel på nåt sätt. Vira blåtira smakar tutti frutti. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 Borde dricka vatten, men 1 liten läsk måste ju ändå va bättre än massa sangsom+cola. Är ju ändå lördag .. Nog f-n liknar det spolarvätska Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 Varm chokladmjölk innan sängdags. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 Nog f-n liknar det spolarvätska Fritz.. Inte helt olikt... Hoppas smaken skiljer bara så man inte åker på en nit... =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 Det var som fan, har inte sett den i affären...Vet bara att tungan blev blå kommer inte ihåg smaken...var ju i mitten på åttiotalet vettu . Fantan skall testas till sommaren...gillar egentligen bara originalet och lemon, alla andra jag har provat har varit För topic så dricker jag ett glas rött...Cline Zinfandel .//Hn Jaha,hon fick jobba idag oxå hur gick det på simskolan? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 Jaha,hon fick jobba idag oxå hur gick det på simskolan? Yepp får bli en ledig dag för henne imorgon men då får jag hjälp med söndagsstädningen så ...men det får bli liseberg nästa lördag istället. Simskolan gick bra men det var segt o kliva upp och rutorna fick man skrapa med . Var o hälsade på frugan förut,satan vilken guldgruva hon jobbar i... Sanslöst mycket kunder,synd att det inte hamnar i våra fickor bara Trevlig kväll på dig gubbjävel//Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 hjälp med söndagsstädningen så ...men det får bli liseberg nästa lördag istället. Dream on trevlig helg själv pojkspoling Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 Dricker likör och tittar på Fbk- Modo,,1-0 nu Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 (ändrad) Ojdå,upp ner ? Ändrades December 1, 2012 av tisse Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 En kall GT med lite goda chips innan läggdags Får försöka hålla mig vaken ett tag så jetlagen anpassar sig till thai-tid Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 (ändrad) Färskpressad juice, passion-morot. /mvh Ändrades December 1, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fuller1 Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 Tullamore Dew med en skvätt vatten, en bit choklad till det. Mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 2, 2012 Dela Inlagd December 2, 2012 jag tog en öl av okänt märke frugan tog en GT, lite varmt är det så vi öppnar väl fläkten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 2, 2012 Dela Inlagd December 2, 2012 Passa fingrarna om du öppnar fläkten. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 2, 2012 Dela Inlagd December 2, 2012 G:n long drink,Cranberry taste Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 druckit öl av okänt märke o pratat med svärfar (delvis eller ganska mycket genom frugan) när han berättade om gamla tider, mkt intressant o fantastiskt trevligt bara jag, frugan o svärföräldrarna...jag älskar min thailändska familj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 En Krombacher Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Falcon export man är ju ledig Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Falcon export man är ju ledig Suck... Du e en sån som köper samma pizza varje gång va?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Suck... Du e en sån som köper samma pizza varje gång va?? Haha nja men nästan Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Vatten "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 En kopp kaffe (men inte från Säffle): OBS! Snodd bild (hade ingen på kaffe)! Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Jimmy 666 Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 Suck... Du e en sån som köper samma pizza varje gång va?? Finns det nåt annat än kebab pizza? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu