nitramj77 Inlagd November 28, 2012 Dela Inlagd November 28, 2012 Norrlands Guld. Just denna har följande resa, tillverkad i Sverige, transporterad ned till tyskland, där den är inhandlad billigt, därefter transporterad tillbaks till Sverige, och ändå är betydligt billigare än systääääääämet. Galet i mina ögon, men vem är jag att bedöma eller har en åsikt om detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 28, 2012 Dela Inlagd November 28, 2012 Vin och öl Imorgon är det torsdag. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 28, 2012 Dela Inlagd November 28, 2012 Vin och öl Imorgon är det torsdag. = lillördag ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 28, 2012 Dela Inlagd November 28, 2012 Ni får rätta mig om jag har fel ,,,,Men som skåning så har man bra tillgång till dessa burköl från tyskland , Nu preciserar jag ingen sort , Men tycker de smakar , tja sunkig öl på burk ,,,( samma sort smakar olika i olika backar),,,Nej hädanefter får det bli en bra kvalitetsöl på flaska på bolaget, ok kostar lite extra .Men det tar iaf jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Kaffe och loka har fyra timmar kvar innan man får krama kudden gonatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Ni får rätta mig om jag har fel ,,,,Men som skåning så har man bra tillgång till dessa burköl från tyskland , Nu preciserar jag ingen sort , Men tycker de smakar , tja sunkig öl på burk ,,,( samma sort smakar olika i olika backar),,,Nej hädanefter får det bli en bra kvalitetsöl på flaska på bolaget, ok kostar lite extra .Men det tar iaf jag... Finns ju både öl och öl i Tyskland också.. Den du med lite folvagnskorv.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Helt rätt skall ner där den 11 dec då blir det bara flasköl av den sorten. o Gin förståss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Bärs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 tidigare ikväll blev det 2 guinness på en irländsk pub utefter silom road, o j***ar vad det smakade gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Räkcoktail??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 tidigare ikväll blev det 2 guinness på en irländsk pub utefter silom road, o j***ar vad det smakade gott!! Sluta slarva nu och gör nåt nyttigt,gå i kloster eller nåt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 29, 2012 Sluta slarva nu och gör nåt nyttigt,gå i kloster eller nåt Han gåt in i dimman .pin Duchar ju först en sen Du missförstår Sen var det drycken När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 I kväll så få det bli lite "skålar" med både öl och wirre med glasen mot skyn och tankarna hos morfar och frugan... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Börjar få ont i halsen så det blir en Auchentoshan, har ju fan inte tid att bli sjuk nu! Sent from my iPad using Tapatalk 5 poäng för både dryck och glas! (Tyckte glaset påminde lite om en isbit och jag vet inte varför det tilltalar mig) Nu blir det en kall cola, man är ju tvungen att knega imorgon...suck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Finns ju både öl och öl i Tyskland också.. Den du med lite folvagnskorv.. Med vänlig hälsning, Flensburger öl finns på Darkside i Pattaya att dricka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Norrlands Guld. Just denna har följande resa, tillverkad i Sverige, transporterad ned till tyskland, där den är inhandlad billigt, därefter transporterad tillbaks till Sverige, och ändå är betydligt billigare än systääääääämet. Galet i mina ögon, men vem är jag att bedöma eller har en åsikt om detta Än värre Spendrups tillverkar öl i bergen Norge som körs till grängesberg och sedan vidare till Tyskland och sedan åker Svensson och handlar där he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Än värre Spendrups tillverkar öl i bergen Norge som körs till grängesberg och sedan vidare till Tyskland och sedan åker Svensson och handlar där he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Bra miljötänk där, med närproducerat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Fattar inte varför whiskey blir godare ju äldre den är, hade den varit god från början tror jag ju att den varit urdrucken redan, innan den blev så gammal. Vanliga livsmedel börjar ju att mögla om man sparar dom för länge, det gäller vad jag förstår inte whiskey, den ska om jag fattat rätt mögla minst 20 år om den ska vara drickbar, och då ska man helst ha flaskan stående längst fram i barskåpet så att alla kan beundra den och humma om vilken bra smak man har.Har själv tyvärr inköpt en på en Polenfärja nån sorts singelmalt och det var det mest vedervärdiga dricka jag någonsin smakat, har aldrig haft en flaska hemma som räckt så länge.Tog två år innan den tog slut, nu har jag den stående längst fram i barskåpet och har fyllt på den med Lord Calvert och alla jag bjuder den på tycker den smakar ljuvligt, synd bara att den ska vara så dyr. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Nu snart till lunchen en öl från skebo vid namn xsb på 5,4 procent en experimentöl som St:a Clara fick ett fat av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 GT https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 GT VJ Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Grebbedtads julöl, enligt min smak ok julöl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Starkvinsglögg i detta grinkalla väder.Huuuuva så jävligt det är ute här i Norrland,och hela Sverige tror jag. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Tacos och vin. Nu blir det fredagsmys. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falcon Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Lauders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu