Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 30, 2011 Dela Inlagd Januari 30, 2011 Hur gick det med den vita perioden och träningen Mvh Måne Nja vit period vet jag inte om jag har nämnt, men värre då med pizzabuffen jag tryckte i mig igår. Usch, blir många timmar på cykeln det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 30, 2011 Dela Inlagd Januari 30, 2011 Nja vit period vet jag inte om jag har nämnt, men värre då med pizzabuffen jag tryckte i mig igår. Usch, blir många timmar på cykeln det Själv så blev det ett pass på gymet idag,men det förstörde jag effekterna av genom att inmundiga en asiatisk buffe på eftermiddagen.Proppade i mig så jag knappt kunde gå men det är ju så satikens gott Mvh Måne som snart har varit nykter ett halvår men slutet är nära. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 30, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2011 Själv så blev det ett pass på gymet idag,men det förstörde jag effekterna av genom att inmundiga en asiatisk buffe på eftermiddagen.Proppade i mig så jag knappt kunde gå men det är ju så satikens gott Mvh Måne som snart har varit nykter ett halvår men slutet är nära. Halvåååååår såg dej allt i Augusti 555 på v träffen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 30, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2011 Själv snor ja från käringas rödtjut När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 30, 2011 Dela Inlagd Januari 30, 2011 Själv så blev det ett pass på gymet idag,men det förstörde jag effekterna av genom att inmundiga en asiatisk buffe på eftermiddagen.Proppade i mig så jag knappt kunde gå men det är ju så satikens gott Mvh Måne som snart har varit nykter ett halvår men slutet är nära. Jo buffeer är ett satans otyg när man bantar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 30, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2011 Knasen läget bra hoppas ja rödtjutet e starkt å gott När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 30, 2011 Dela Inlagd Januari 30, 2011 Nja clirre, får hålla tillgodo med kaffe idag jobbar lite övertid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 30, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2011 De gör du rätt i Thailand lockar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 1, 2011 Dela Inlagd Februari 1, 2011 Staropramen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 1, 2011 Dela Inlagd Februari 1, 2011 Tog precis en sån här Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 1, 2011 Dela Inlagd Februari 1, 2011 Himmaluad besk & Saku Kuld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 4, 2011 Dela Inlagd Februari 4, 2011 Sitter på guldkusten och dricker en god öl Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 4, 2011 Dela Inlagd Februari 4, 2011 En kupa Napoleon Conjac Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 4, 2011 Dela Inlagd Februari 4, 2011 Sista pilsnern för ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 4, 2011 Dela Inlagd Februari 4, 2011 Tja, eftersom det är fredagskväll och Engelsk deckare på TV´n så blir det som vanligt kaffe, choklad och en två fingers Whiskey. Just ikväll är jag på humör varför det blir en två fingers vertikalt och inte som normalt, horisontellt... Chok Dee! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 4, 2011 Dela Inlagd Februari 4, 2011 (ändrad) Tja. Fredag är en fin kväll!! Idag var det min tur att jobba sent och gummans tur att laga mat. Kom hem 18.20 till färdiglagad middag, Grillkyckling ( svensk recept) + potatisgratäng. Underbart gott!! Sköljdes ned med en flaska Pastors blend: http://www.vingruppe...t/?Product=5853 Vi delade äktenskapligt 50-20 på flaskan. ) Sen bidde det en timme i sängen med dottern och "Mamma mu åker Bob" + "Mamma mu åker ruchkana". När hon somnat in skönt så smög jag ut och lade in http://www.imdb.com/title/tt0944835/ . i DVD spelaren; Äkta kopia från MBK. En liten påse Ost tacos och en liten pinne på www.redbull.se och http://www.dricka.se/sprit/kronvodka/ gör mig sällskap. Skål bröder!! /mvh Ändrades Februari 4, 2011 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benke68 Inlagd Februari 4, 2011 Dela Inlagd Februari 4, 2011 Dricker just nu en norrlands guld och en jäger.12 dagar kvar sen blir det Beer Chang för hela slanten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 4, 2011 Dela Inlagd Februari 4, 2011 Tja, eftersom det är fredagskväll och Engelsk deckare på TV´n så blir det som vanligt kaffe, choklad och en två fingers Whiskey. Just ikväll är jag på humör varför det blir en två fingers vertikalt och inte som normalt, horisontellt... Chok Dee! Vilken vertikal whiskey är det som gäller ikväll? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 4, 2011 Dela Inlagd Februari 4, 2011 Dricker just nu en norrlands guld och en jäger.12 dagar kvar sen blir det Beer Chang för hela slanten Jäger är riktigt gott!! Vete tusan vad dom stjälpt in i den blandningen??? /mv "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 5, 2011 Dela Inlagd Februari 5, 2011 Vilken vertikal whiskey är det som gäller ikväll? /mvh Det bidde bara en enkel gammal blended, namnet börjar med Gra och slutar med något i stil med Nts. (Mina sponsorer förbjuder mig att göra reklam för andra märken än vad som finns i Thai Beverage sortiment..) Jäger är riktigt gott!! Vete tusan vad dom stjälpt in i den blandningen??? /mv Visst är det förrädiskt smarrigt, känns nästan riktigt nyttigt, ungefär som välgörande hostmedicin. Ju fler man tar desto hälsosammare känns det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Februari 5, 2011 Dela Inlagd Februari 5, 2011 Kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 5, 2011 Dela Inlagd Februari 5, 2011 Kaffe Me dopp? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 5, 2011 Dela Inlagd Februari 5, 2011 Samma här, nestle pulverkaffe! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 5, 2011 Dela Inlagd Februari 5, 2011 Leo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 5, 2011 Dela Inlagd Februari 5, 2011 MacAllan 12 Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu