Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Guest Malaeng Sabb

Hur gick det med den vita perioden och träningen :whistle: Mvh Måne

Nja vit period vet jag inte om jag har nämnt, men värre då med pizzabuffen jag tryckte i mig igår. Usch, blir många timmar på cykeln det :sFduh:

Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4265

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1933

Nja vit period vet jag inte om jag har nämnt, men värre då med pizzabuffen jag tryckte i mig igår. Usch, blir många timmar på cykeln det :sFduh:

Själv så blev det ett pass på gymet idag,men det förstörde jag effekterna av genom att inmundiga en asiatisk buffe på eftermiddagen.Proppade i mig så jag knappt kunde gå :diablo: men det är ju så satikens gott :dance: Mvh Måne som snart har varit nykter ett halvår :great: men slutet är nära.

Måne

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Själv så blev det ett pass på gymet idag,men det förstörde jag effekterna av genom att inmundiga en asiatisk buffe på eftermiddagen.Proppade i mig så jag knappt kunde gå :diablo: men det är ju så satikens gott :dance: Mvh Måne som snart har varit nykter ett halvår :great: men slutet är nära.

Halvåååååår såg dej allt i Augusti 555 på v träffen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Själv snor ja från käringas rödtjut :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Jo buffeer är ett satans otyg när man bantar :sFduh:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Knasen läget bra hoppas ja :dance1: rödtjutet e starkt å gott

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

De gör du rätt i Thailand lockar :rotfl::rotfl::fan1:

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Tog precis en sån här

DSC00108.jpg

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Sitter på guldkusten och dricker en god öl :drinks:

untitled.jpg

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Tja, eftersom det är fredagskväll och Engelsk deckare på TV´n så blir det som vanligt kaffe, choklad och en två fingers Whiskey. Just ikväll är jag på humör varför det blir en två fingers vertikalt och inte som normalt, horisontellt...

Chok Dee!

:-)

post-6637-0-80829800-1296853859_thumb.jp

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tja.

Fredag är en fin kväll!! :)

Idag var det min tur att jobba sent och gummans tur att laga mat. Kom hem 18.20 till färdiglagad middag,

Grillkyckling ( svensk recept) + potatisgratäng.

Underbart gott!! Sköljdes ned med en flaska Pastors blend: http://www.vingruppe...t/?Product=5853

Vi delade äktenskapligt 50-20 :) på flaskan. )

Sen bidde det en timme i sängen med dottern och "Mamma mu åker Bob" + "Mamma mu åker ruchkana".

När hon somnat in skönt så smög jag ut och lade in http://www.imdb.com/title/tt0944835/ . i DVD spelaren; Äkta kopia från MBK. :)

En liten påse Ost tacos och en liten pinne på www.redbull.se och http://www.dricka.se/sprit/kronvodka/ gör mig sällskap.

Skål bröder!!

/mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Tja, eftersom det är fredagskväll och Engelsk deckare på TV´n så blir det som vanligt kaffe, choklad och en två fingers Whiskey. Just ikväll är jag på humör varför det blir en två fingers vertikalt och inte som normalt, horisontellt...

Chok Dee!

:-)

Vilken vertikal whiskey är det som gäller ikväll? :)

/mvh

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Dricker just nu en norrlands guld och en jäger.12 dagar kvar sen blir det Beer Chang för hela slanten

Jäger är riktigt gott!! Vete tusan vad dom stjälpt in i den blandningen???

/mv

Dela på andra sajter

Vilken vertikal whiskey är det som gäller ikväll? :)

/mvh

Det bidde bara en enkel gammal blended, namnet börjar med Gra och slutar med något i stil med Nts. (Mina sponsorer förbjuder mig att göra reklam för andra märken än vad som finns i Thai Beverage sortiment..) :-)

Jäger är riktigt gott!! Vete tusan vad dom stjälpt in i den blandningen???

/mv

Visst är det förrädiskt smarrigt, känns nästan riktigt nyttigt, ungefär som välgörande hostmedicin. Ju fler man tar desto hälsosammare känns det.

:dance:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...