mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 28, 2011 Dela Inlagd Januari 28, 2011 Hej. Blir några glas av Black Shiraz Granite: http://www.tasteline.com/Dryck/Sok-Vin/Black_Granite-Shiraz_4 snurrar fint!! /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 28, 2011 Dela Inlagd Januari 28, 2011 Lite canabisabsint 70 procent kanske "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Lite mjölk och en ostmacka “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 (ändrad) Svensk Ko-Bärs Mjölk mitt i natta! Bytte precis till Lager 5.2% Ändrades Januari 29, 2011 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Kopparbergs päroncider 7.0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Morgonkaffe med chili. Nej, det är inget skämt! Starkt och gott kaffe och chili är ju nyttigt och bra för potensen och käckt och bra på alla sätt o vis...I kväll blir det rödvin o sex, vi är barnfria till i morrgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Lite vin innan avfärd mot värmen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Hej, Lördagskväll nu i Bangkok, och har just blandat en "Clirr" som Clion brukar säga PS! Clion tack för Gilbey's Gin, det smakar lika gott som när du var här.. Ha en go kväll! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DukeNukem Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Dricker Archa beer och chillar ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Det bidde några ikväll, gött!! Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Hej Idag blev det några glas solvarm lao kao, och det smakade lika dåligt som vanligt, men han som bjöd såg väl mina grimaser och hämtade lite vild honung som han blandade i nästa glas, det hjälpte lite. Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 29, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 29, 2011 Leo När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 En dingdong dricka säger dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 29, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 29, 2011 Hej, Lördagskväll nu i Bangkok, och har just blandat en "Clirr" som Clion brukar säga PS! Clion tack för Gilbey's Gin, det smakar lika gott som när du var här.. Ha en go kväll! Fan trodde de va hemma hos mig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 29, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 29, 2011 Frugans fnitttervatten ds Hon jobbar nu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Hej, Lördagskväll nu i Bangkok, och har just blandat en "Clirr" som Clion brukar säga PS! Clion tack för Gilbey's Gin, det smakar lika gott som när du var här.. Ha en go kväll! Härligt stjp Måste nog gå ut och rycka upp kylskåpsdörren och blande en till mig åxå :great: Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Helt ok! Finns som beställningssortiment. Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Pripps blå.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 En stänkare på Terrassen i Uppsala... Vodka cola 6 cl, gött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Eftersom man inte kan vara i LOS just nu så tar jag mig en sån här Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 30, 2011 Dela Inlagd Januari 30, 2011 Härligt Borgmästarn, jag trodde jag var den enda som drack fulöl, men skål på dej din stolle! (Stockholm Fine Festival i burken) Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik T Inlagd Januari 30, 2011 Dela Inlagd Januari 30, 2011 NYss hemkommen från jobbet läskar jag mej med en eller kanske 2 spendrups 5,9 Fredrik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 30, 2011 Dela Inlagd Januari 30, 2011 Dricker Archa beer och chillar ikväll Archa e ett bra alternativ till Changen! Pripps blå.. Slutade dricka Pripps (som jag gillade mycket), när de flyttade till Stockholm, en del av grejen med Pripps var att de tog vattnet från Kallebäckskällan, hade en pipeline till det nya bryggeriet. Härligt Borgmästarn, jag trodde jag var den enda som drack fulöl, men skål på dej din stolle! (Stockholm Fine Festival i burken) Ett gott val! Blev ett par Chang igår, så nu har jag skållebånk MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 30, 2011 Dela Inlagd Januari 30, 2011 Blev ett par Chang igår, så nu har jag skållebånk MVH Tommy Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 30, 2011 Dela Inlagd Januari 30, 2011 En stänkare på Terrassen i Uppsala... Vodka cola 6 cl, gött Hur gick det med den vita perioden och träningen Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu