Avregistrerad clion Inlagd Oktober 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2012 En vinter lätt Clirr:lol: Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Mums!!Själv sitter jag med en Sofiero bara. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 En vinter lätt Clirr:lol: Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Ingenting är lätt på vintern.. Jo.att åka till Thailand Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Ingenting är lätt på vintern.. Jo.att åka till Thailand Inte för mig just nu.Får sikta på nästa Dec När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Ikväll bidde det 100 Pipers med is o sodavatten hos grannen Å det satt inte ivägen Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Sitter på Clarion titel vid norra bantorget och dricker gott rödvin till en god middag. Snön vräker ner utanför fönstret.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 En Falcon export i ett kallt Sundsvall Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 En Falcon export i ett kallt Sundsvall Hur kallt? I köping +1 någon snöflinga. Vatten dricker jag i dag, jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 (ändrad) Hur kallt? I köping +1 någon snöflinga. Vatten dricker jag i dag, jrk -1 just nu och de är inte långt ifrån att de ska komma snö. Kom lite snö på eftermiddagen Ändrades Oktober 25, 2012 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 En Falcon export i ett kallt Sundsvall Vad förvånad jag blev.Falcon!!!!!!!!!! det måste vara första gången BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Börjar bli lite kylslaget här uppe i Chiangmai så det fick bli ett glas varm chokladmjölk. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Ett glas med taskigt rödvin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Vad förvånad jag blev.Falcon!!!!!!!!!! det måste vara första gången Man ska aldrig bryta en trend Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Man ska aldrig bryta en trend PYSSS igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 PYSSS igen Sitter du på Nobel eller Napoli? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Sitter du på Nobel eller Napoli? Nej hemma i stugvärmen. Blåser ju fan ute BURRRR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Nej hemma i stugvärmen. Blåser ju fan ute BURRRR Snart är det dags för snöhelvetet och isskrapning,kunde tänka mig att vara någon annanstans nu Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Snart är det dags för snöhelvetet och isskrapning,kunde tänka mig att vara någon annanstans nu Skrapade idag på morgonen. -1 fyfan... Blåser så jag har inte lust att gå till garaget för att hämta en ny pyssssss. Ska se om jag lyckas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Ja då blir det en PYYYYSSSSSSSS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 (ändrad) Eftersom det är Torsdag natt och efter en intensiv inventering i skåpet efter ett glas Trosa-punsch så får man hålla tillgodo med dessa droppar ifrån utlandet. Ändrades Oktober 26, 2012 av AG-fantomen Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Morfars hemgjorda starkvinsglögg från förra vintern. Helvete vad gött!! Undra om det går få tag i svagdricka i Thailand... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Rödvin,en kartong Foot of Africa (14,5%).Till den, Brie de meaux, med kraftig & stallig (?) smak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 26, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2012 För möcke .en liten fördisags lutare är nog inte helt fel .Skål på er va ni nu är nånn stans När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Kaffe med kanelbulle Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Tog en stänkare Chateau de garage tillsammans med en starköl.Nu väntar vi på Svampfan. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu