ellim63 Inlagd Oktober 17, 2012 Dela Inlagd Oktober 17, 2012 ett gott glas rött o en bit parmesan.jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 (ändrad) Sådant här i 3 dagar Fortfarande dessa drycker. Får väl citera mig igen och även berömma mig själv. Nu är jag inne på min 14;de dag utan en droppe alkohol och är fortfarande kvar i risbyn i Isaan Ändrades Oktober 19, 2012 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Efter en beredskapsvecka så fick det bli en folkparksklassiker “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Efter en beredskapsvecka så fick det bli en folkparksklassiker Riktigt bra sprit de där Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 19, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Efter en beredskapsvecka så fick det bli en folkparksklassiker Kanon Kenneth.den skulle suttit fint i kväll När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Bärs, och kanske lite Tequila manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Efter en beredskapsvecka så fick det bli en folkparksklassiker He he.Har du ryskt blod i dig? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Magnecyl Koffein Brus. varit hos tandläkaren Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 19, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Kaffe och loka Varför tog suren bort minuset När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Varför tog suren bort minuset Du svarade just på den frågan... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 19, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Du svarade just på den frågan... Blev du sur nu när jag skojade å kalla dig röv slickarn När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Blev du sur nu när jag skojade å kalla dig röv slickarn Nope, tål mycket mer än så. Om du läser vad du skrev innan jag citerade dig kanske du förstår, annars tar vi det i morgon, OK? Är absolut inte sur på dig, eller nån annan. Skål alla manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Okej några Pistonhead som var kvar sedan förra helgen. Börjar funderar på vad man kan blanda OP med? Cola? Eller!! Trevlig jävla fredag!! Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 19, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Nope, tål mycket mer än så. Om du läser vad du skrev innan jag citerade dig kanske du förstår, annars tar vi det i morgon, OK? Är absolut inte sur på dig, eller nån annan. Skål alla Är det träff i morgon Har läst om nån träff men vart otydligt .Tacka vet ja när HC höll i arrangemangen .inga problem för oss senila När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 te och fanta trots långledigt, måsta fan gå till Doktorn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Skål alla!Nu blev det en kraftig Famous groose. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Är det träff i morgon Har läst om nån träff men vart otydligt .Tacka vet ja när HC höll i arrangemangen .inga problem för oss senila Nope, är den 2:e eller 3:e, sannolikt på Halta Lotta men inget är utlyst ännu så du kan utlysa en träff i Älvängen om du vill. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Nope, är den 2:e eller 3:e, sannolikt på Halta Lotta men inget är utlyst ännu så du kan utlysa en träff i Älvängen om du vill. Tror nog Kongo och HC kom överens om att det var på Haltas fre 2/11 från 17.00, så stavade jag fram det ivf//Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 19, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Nope, är den 2:e eller 3:e, sannolikt på Halta Lotta men inget är utlyst ännu så du kan utlysa en träff i Älvängen om du vill. Vem fan kommer till Rosa Huset När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Jag gillar det här. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 19, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Vem fan kommer till Rosa Huset Tja jag kan väl köra en intresseanmälan då Kineskrog .Ägaren sitter och petar sig i gaddarna med en tandpetare hela tiden .Bara å gilla läget När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Ja, ännu har ingen lagt upp en riktig inbjudan så den som är först vinner!!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 (ändrad) Efter en beredskapsvecka så fick det bli en folkparksklassiker Jaså en beredskapsfylla mvh Christer Ändrades Oktober 19, 2012 av kongo24 Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu