ellim63 Inlagd Oktober 14, 2012 Dela Inlagd Oktober 14, 2012 en matlagningsöl... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 14, 2012 Dela Inlagd Oktober 14, 2012 Varm chokladmjölk toppad med lite grädde Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Chokladmjölk Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mussemannen Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Jobbar på en dunk rött, frun på sjukhus sen en vecka tillbaka och jag packar väskan på väg till kontoret i Munich/Tyskland en klart tung kväll, kunde inte ta mer ledigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Vatten och Magnecyl Koffein Brus varit hos tandläkaren. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Coca Cola Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Cola utan brak. 2 st kalla Pistonhead står och ropar i kylen. Men dom får inte komma ut. Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mussemannen Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Cola utan brak. 2 st kalla Pistonhead står och ropar i kylen. Men dom får inte komma ut. Det är fin öl det, ut med dom och fira dom skall ju inte stå i kylen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Testkor en "cheep charley baily" Gar latt ner men kommer inte att serveras som husets! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Idag och några dagar så blir det Mollipect För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Ja vad tror ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Eftermiddagskaffe Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Ja vad tror ni? Chokladmjölk ... Aldrig nåt skarpladdat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Chokladmjölk ... Aldrig nåt skarpladdat? Rätt! kall denna gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 huskur med frostig Chang... har jagat termiter hela dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Nu sa det PYSSSSSSSSSSSSSSS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Kaffe och loka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Jim Beam, 4-4 mot Tyskland. Det får bli en till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mussemannen Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Blev ett par weissbeer paulanders och tog upp två Ayinger på rummet klart gott missade ju Oktoberfest så jag kör ett party solo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 17, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 17, 2012 http://www.gp.se/gpt...glas_138271.pls Så nu vet ni När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Oktober 17, 2012 Dela Inlagd Oktober 17, 2012 Julmust, 50cl 10,90 sek med pant gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 17, 2012 Dela Inlagd Oktober 17, 2012 Hemmagjord mangosmothie! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Oktober 17, 2012 Dela Inlagd Oktober 17, 2012 Vitt vin Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Oktober 17, 2012 Dela Inlagd Oktober 17, 2012 Hejsan Sitter och klämmer lite snapsar Skåne. Jag hittade ett par fina entrecoter i affären i kväll och kunde inte motstå frestelsen... Inköp, full rulle hem och sedan tillagning! Dukade fram och hittade av en händelse en skvätt Skåne av den gamla goda sorten i frysen, dvs den som håller 40%. Snapsglas fram och sedan satte vi gång! MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roen Inlagd Oktober 17, 2012 Dela Inlagd Oktober 17, 2012 Sitter och käkar och dricker mjölk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu