Peolito Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Nu blir det en ayinger oltoberfestöl på 5,6 % med en lite maltig smak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Har du fixat en 7-dagars vit period Ja, men det är inget jag går omkring och skryter om. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Som den jävla traditionsförstöraren man e så dricker jag JULMUST 100 karma till dig, älskar julmust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Blir vatten, jobbhelg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Nu jävlar i min låda är det fredagsmys... Stor kaffe stor Whisky å fotboll på 4:an Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Kallt kaffe i koppen .i från i förmiddags "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Jack&coke! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Kallt kaffe i koppen .i från i förmiddags Jo,jo...men om informationen från mina Thai-spioner stämmer, har du laddat för något starkare inför kvällen... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Dessa 6 bayerska öl ska provas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Kom precis hem från jobbet så nu blir de en kall falcon Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Gott & Blandat påse från bolaget... uppvärmning för morgondagens hockey då dom äntligen visar rätt match på CMORE sport Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Kallt kaffe i koppen .i från i förmiddags Låter jättegott Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Ja, men det är inget jag går omkring och skryter om. Det borde du om du klarade det. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 I ångorna från fönstermålningen så smakar Sofiero väldigt bra Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 frun o dottern tog ett glas fruktbubbel som gorocco hade med sig i somras(den som spar...), själv tog jag en gin&tonic...jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 I ångorna från fönstermålningen så smakar Sofiero väldigt bra Näe inte ens då... Jag som älskar öl så inih-e, och tycker själv att jag inte e speciellt kräsen. Men Sofiero, nee fan det går inte.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Näe inte ens då... Jag som älskar öl så inih-e, och tycker själv att jag inte e speciellt kräsen. Men Sofiero, nee fan det går inte.. Bit ihop och försök igen,man ska inte ge sig Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 (ändrad) Sankta Anna gifter utmärkt med svensk kaviar. Grundade först med en räkmacka från Fiskarbröderna. Ändrades Oktober 12, 2012 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 En stor kopp Löfbergs Lila.Enastående gott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Näe inte ens då... Jag som älskar öl så inih-e, och tycker själv att jag inte e speciellt kräsen. Men Sofiero, nee fan det går inte.. Nu är det hockey som gäller och jag har laddat upp med din favoritavskyöl, men en öl vi har gemensamt är ju Chang så vi kan väl vara överens om att vi båda har halvbra smak. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Valde mellan en Carlsberg och en Becks men bara för att roa Odin så blir det en Sofiero till:) Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Just nu dricker jag Chokladmjölk Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 H 2 O Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Valde mellan en Carlsberg och en Becks men bara för att roa Odin så blir det en Sofiero till:) Mina nuvarande val: http:// Den röda burken är till Ohlala ``från en tomte till en annan´´ Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Mina nuvarande val: http:// Den röda burken är till Ohlala ``från en tomte till en annan´´ Tackar så ödmjukt för det:) Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu