Gustav Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Hittade dom här på Apoteket idag. Tänkte dricka dom på lördag om dom är kvar då? Man blir aldrig för gammal för att gå på balla burkar och flaskor. Någon som har smakat på dom?? Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Hittade dom här på Apoteket idag. Tänkte dricka dom på lördag om dom är kvar då? Man blir aldrig för gammal för att gå på balla burkar och flaskor. Någon som har smakat på dom?? Ser trevliga ut passar nog mest för W uthai :afro: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 men för bövelen Enis du brukar ju ha raka foton är det höst deppen som slåt till :nono: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Hittade dom här på Apoteket idag. Tänkte dricka dom på lördag om dom är kvar då? Man blir aldrig för gammal för att gå på balla burkar och flaskor. Någon som har smakat på dom?? Ja, det har jag och för min del så var det verkligen ingen höjdare. Jag tyckte de smakade konstigt. Spännande att höra vad du tycker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 alldeles för mycket När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Ja, det har jag och för min del så var det verkligen ingen höjdare. Jag tyckte de smakade konstigt. Spännande att höra vad du tycker. Man får väl börja med Whisky så man kommer i form. Jag är tveksam själv till dom här. Men burken var fin Omdöme kommer sedan eller...Man kanske tappar det helt Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Tar mig en falcon och kollar på lite hockey Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Tog ledigt imorron så en liten virre eller två slinker ned Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Som den jävla traditionsförstöraren man e så dricker jag JULMUST Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Sista glaset med chokladmjölk innan det är dags att krama kudden. . Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 alldeles för mycket Uppskattar och framförallt så respekterar jag folk som är ärliga "no matter what". Köpte mig en en röd spagettitjut som jag ska öppna efter jag avnjutit en kall öl. Skål på dig Clion manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 (ändrad) I brist på fick-ljumen Explorer och Loranga, Så får man ta till det gamla o beprövade dryckjomet. Den slank ner väääääldigt snabbt så det blir en till, omgående. Ändrades Oktober 11, 2012 av AG-fantomen Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Sådant här i 3 dagar Får väl citera mig själv, för jag tycker att jag är duktig, inte en droppe alkohol på 7 dagar även lättöl inräknad. Så det går ju att bosätta sig i Isaan utan att bli lao kaoalkis. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Får väl citera mig själv, för jag tycker att jag är duktig, inte en droppe alkohol på 7 dagar även lättöl inräknad. Så det går ju att bosätta sig i Isaan utan att bli lao kaoalkis. Grattis. Så du tycker 7 dagar är bevis på att du inte är alkis? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Man blir ju bara sugen på MER av det göda. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Grattis. Så du tycker 7 dagar är bevis på att du inte är alkis? Jag är impad att man pallar 7 dagar i obygden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Man blir ju bara sugen på MER av det göda. Köp mer Cola bara!!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Och så var "Damen" framme och tog det sista ur flaskan. Kvar blev det bara ett LIK. Så nu stundar det en begravning här i Södra Fjollträsk. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 En Rekorderlig päroncider Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Grattis. Så du tycker 7 dagar är bevis på att du inte är alkis? Det svaret säger ju mer om dig än om mig, skulle kanske skrivit, hur menar du nu. Så du menar att en alkis brukar hålla upp en vecka emellanåt när dom har tillgång till mycket billig alkohol, tror knappast det, tycker att dom suktar efter alkohol eller droger hela sin vakna tid. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Jag är impad att man pallar 7 dagar i obygden! Jo men det går fint och så kommer jag i säng i tid. Gick och la mig vid cirka 22:00 igår och vaknade utvilad efter 5 timmar, så nu sitter jag på changaltanen i mörkret (solen börjar att gå upp), lyssnar på radioprogrammet Vaken, dricker kaffe en soda emellanåt och kollar MPR. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Man blir ju bara sugen på MER av det göda. Jäklar, en hel flaska på 45 minuter, jag tror jag har mött min överman! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Kaffe latte men laddar för kvällen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Grattis. Så du tycker 7 dagar är bevis på att du inte är alkis? Har du fixat en 7-dagars vit period Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu