B747 Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Jack&coke och massa is.Mums. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Chokladmjölk med bulle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 famous goose, kände en antydan till halsont och förkylning så 1 liter inhandlades under eftermiddagen, gott så. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Skruvar just av korken på en Berlina 2010 att ha till Pat pamug, nyss serverad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 Det blir en liten Bacardi i kväll Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 Vad jag menar med speciell, är att hur en 33 cl öl kan kosta 89 kronor. Ja jo den där biran e tydligen nån hot shot kanon bryggd. (not) men i öferklass ölkännare så hyllas den högljutt... Det ska bli kul att se vad spolingen (2 meter å 80 kilo) bjussar på nästa gång. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 8, 2012 Dela Inlagd Oktober 8, 2012 Morgon kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 8, 2012 Dela Inlagd Oktober 8, 2012 Sådant här i 3 dagar BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Oktober 8, 2012 Dela Inlagd Oktober 8, 2012 (ändrad) Ingenting sitter och väntar på att sankteper skall öppna pärleporten klockan tio så att jag får komma in och handla BIRA Ändrades Oktober 8, 2012 av burrabus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Idag hade jag tur. Och detta på lill lördag dessutom. Ensam hemma och skall inte arbeta imorgon. Så nu blir det mysmys med en rulle och diverse tilltugg (läs dryck). Chok Dee! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Hehe - härmapa! Skål på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Det är lättare att dricka sittande än liggande... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Det är lättare att dricka sittande än liggande... Mvh. borje222 Tankar direkt ur iphönen och den verkar inte riktigt frisk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Vatten...ska vara vit i dagar. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Vatten...ska vara vit i dagar. Hualigen! Jag är den förste att beklaga. Det är väl inte smittsamt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Kom ner till Hua Hin idag. Tittade in i barskåpet. Det blev Sang Som soda idag! Lyssnar lite på Job 2 Do!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snikt Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Lyssnar lite på Job 2 Do!!! Har inte folk tröttnat på den låten än?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Har inte folk tröttnat på den låten än?! Nääää! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Thai te och nä den låter funkar än Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Varm Chokladmjölk Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Hualigen! Jag är den förste att beklaga. Det är väl inte smittsamt? Han ska väll ut å fluga När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Det blev 2 st 5.2 sofiero Sen vart det dax å ta hand om revisorns frågor (darlingens salong) kvitto styrka mm mm Google anonserna ad words håller ju till på irland När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Jag fridricker mina sista Chang i kväll . Hustrun har varit på retreat en vecka i tempel. I morgon stundar nya nyktrare tider... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu