måne Inlagd Januari 22, 2011 Dela Inlagd Januari 22, 2011 De var ju den ja inte lyckades pressa ner Nyktra till nu gubben på måndag kör vi skit Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 22, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 22, 2011 Nyktra till nu gubben på måndag kör vi skit Ja du kompis två stänckare i varje ben så e man på hugget clir i clirr på daj När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 22, 2011 Dela Inlagd Januari 22, 2011 Ja du kompis två stänckare i varje ben så e man på hugget clir i clirr på daj Här har det inte clirrats sen göteborgsträffen men snart så (kanske)jo,förmodligen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Januari 22, 2011 Dela Inlagd Januari 22, 2011 Stockholm Festival Beer 7,2% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Januari 22, 2011 Dela Inlagd Januari 22, 2011 (ändrad) Rött vin; Le Poiane Valpolicella Ripasso. Riktigt prisvärt! Rekommenderas Ändrades Januari 22, 2011 av andersbangkok Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NHC Inlagd Januari 22, 2011 Dela Inlagd Januari 22, 2011 100 pipers och m-150 Börjar bli läggdags här i UdonThani Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 23, 2011 Dela Inlagd Januari 23, 2011 Vad garvar du åt gubbtjyyv??? Han klipper å klistrar så man börjar fundera om han heter Marjasin... Jag träffade karlskrället igår, å hade det inte varit så att han hade fru och barn med sej och att han e så trevlig så hade jag nog lärt honom den sanna läran... Fast även han har övergett kattpisset, det fins bildbevis på att han drack nån tysk fulöl. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 23, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 23, 2011 Vad garvar du åt gubbtjyyv??? Han klipper å klistrar så man börjar fundera om han heter Marjasin... Jag träffade karlskrället igår, å hade det inte varit så att han hade fru och barn med sej och att han e så trevlig så hade jag nog lärt honom den sanna läran... Fast även han har övergett kattpisset, det fins bildbevis på att han drack nån tysk fulöl. RÖDTJUT +en fibermacka När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 24, 2011 Dela Inlagd Januari 24, 2011 Ordnat Stjp Herr Odin har lite tröst till dig från Maitan. Hej Maitan, Tackar och bugar Odin levererade vad du hade bett honom om Ha en go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Januari 24, 2011 Dela Inlagd Januari 24, 2011 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 24, 2011 Dela Inlagd Januari 24, 2011 Hej Maitan, Tackar och bugar Odin levererade vad du hade bett honom om Ha en go dag! Härligt Stjp man kan lita på en sån goooo snubbe. maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 24, 2011 Dela Inlagd Januari 24, 2011 Glenmorangie Nectar D'Or i glaset medans rödingen puttrar klart i ugnen så man övelever denn a måndag. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Besökte detta stället ofta efter min egen ranson av kalla tagit slut. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Songpeedha blandat med coke och is BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Nu är det en san miguel light slm slinker ner, o sen sova. trött i kolan efter ha kört rally från koh chang i hyrbilen. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 26, 2011 Dela Inlagd Januari 26, 2011 Just nu en andra balja kaffe Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 27, 2011 Dela Inlagd Januari 27, 2011 Spendrups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 27, 2011 Dela Inlagd Januari 27, 2011 Leo "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 28, 2011 Dela Inlagd Januari 28, 2011 Kaffe Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 28, 2011 Dela Inlagd Januari 28, 2011 Just nu mineralvatten, men om ett par timmar kommer sonen över å då blir det, Bloody Mary... Hörde du det Changen? Kan jag kanske posta en till dej?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 28, 2011 Dela Inlagd Januari 28, 2011 Just nu mineralvatten, men om ett par timmar kommer sonen över å då blir det, Bloody Mary... Hörde du det Changen? Kan jag kanske posta en till dej?? Dricker Du tomatsoppa på Fredan här är det Tjeckiskt i alla former!! Skål på Dig Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Januari 28, 2011 Dela Inlagd Januari 28, 2011 Whiskeyvatten. JRK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Januari 28, 2011 Dela Inlagd Januari 28, 2011 Carlsberg export på jobbet, 33cl glasflaska mumma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 28, 2011 Dela Inlagd Januari 28, 2011 Gissa! Hittade en ny ölöppnare! Skål! / Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 28, 2011 Dela Inlagd Januari 28, 2011 just nu Leo och wirre om en stund sav . "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu