Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Med Nordsjöfrack och cowboyhatt så slinker även falcon ner Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Med Nordsjöfrack och cowboyhatt så slinker även falcon ner Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Hade du hållt en whiskey i handen hade jag trott det var en yngre version av Jr Ewing Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Borde ha avgjort i full tid efter spelet, men nu vann vi i förlängningen, dålig smak som jag enl, andra så blir det nu en Lord Calvert, men det spelar ingen roll för vi VANN!!!! Hörde att daladerbyna ska köras i Globen i vinter! Synd man är i Thailand!! Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lappen1 Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 VATTEN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Ja jag missar också detta jätteevenemang, åker till Thailand om två veckor och hade redan beställt både tåg biljett och inträdesbiljett men frugan tycker tyvärr att det är viktigare att hälsa på släkten och jag tycker också att det ät kul men vi kunde ju vänta lite. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Har hälsat på lillpöjken i Skövde. Tårögt farväl för jag ser han inte så ofta. Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Efter detta hela kvällen skall jag nog bromsa lite! Kusinträff imorgon, Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Sitter bra med några kalla Kung stark just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Så snål man är när det är happy houre, så beställer man såklart två innan sista skriket. Tjåck dii! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mussemannen Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 En bra kväll hemma för ovanlighetens skull men Rumänien var sjukt bra trots arbete vilka härliga människor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pm64 Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 vodka och redbull,och planera nästa resa mitten av november verkar passa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Irish wicky och lite NY väcker minnen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Ja vi vann ju efter förlängning, skulle ju vunnit efter spelet vid fullt tid, frugan ( kärringen ) har gott och lagt sig så nu får jag ha whiskeyn själv. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Hörde att daladerbyna ska köras i Globen i vinter! Synd man är i Thailand!! Med vänlig hälsning, 5 januari är visst det första daladerbyt på Globen, 22 okt släpps biljetterna Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Efter detta hela kvällen skall jag nog bromsa lite! Kusinträff imorgon, Tjena Kottis. Är du på väg till Maitan inom dom närmaste 3-4 månaderna ? Ta med dig en pava av det som syns på bilden. Den skulle förgylla mitt vitrinskåp Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Tjena Kottis. Är du på väg till Maitan inom dom närmaste 3-4 månaderna ? Ta med dig en pava av det som syns på bilden. Den skulle förgylla mitt vitrinskåp Sorry, det blir inget Thailand för mig i år Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Halv kopp med kaffe, resten med Baillys....eller är det Kellys... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Eftersom det är lördag idag,frugan sover,laget vann, inga plikter som väntar och det blev lite whiskey över igår så fortsätter jag firandet. SKÅL bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Speciellt?? Den smakade skit. Vad jag menar med speciell, är att hur en 33 cl öl kan kosta 89 kronor. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Sorry, det blir inget Thailand för mig i år Solly, får jo to. (betyder : jag är ledsen för din skull också, att du inte kan komma och hälsa på i paradise ) Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 En kaffesvart 4 citodon & 4 30g Dolcotin! Efterätt Exanol med skirat smör & päron & en krydda av afghanistan! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 (ändrad) Solly, får jo to. (betyder : jag är ledsen för din skull också, att du inte kan komma och hälsa på i paradise ) I'm solly too! Önskar att jag hade bokat resa för nu ångrar jag lite att jag inte gjorde det! P.g.a. mitt yrke med färskvaror så var det semesterstop denna julen eftersom det är så många helgdagar och vi måste jobba då för tydligen måste folk äta också! Nu när semesterstoppet är lyft för min del, så är flygbiljetterna för dyra för att jag skall anse det värt att resa. Skall dock ta en sväng till Fuerteventura i januari istället, så jag får trösta mig med det och så får jag blanda några sommarlätt hardcore och önska att jag satt hos Maitan! Ändrades Oktober 6, 2012 av kotthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Just nu en Carlsberg. "Probably the best beer in world". Hur mäter man sånt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 En Zlatopramen Premium. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu