Khemmarat Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Jag målade om våran grind för snart ett år sen Min "alltiallo" målade min grind för tre år sedan, jag tar en öl utan att jag ens ser grinden Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Kan val saga att jag skiter i att mala nan av grindarna, men mittemellan dom har jag stallt ett bord sa jag ser bada om jag slar ner arselet dar, och dar har det hant att jag tagit nagon ol! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Dessa ska avsmakas ikväll. Bra val och så skönt att man inte står ensam vid skampålen när Borgmästaren ratar sånt findricka som kärringdricka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 (ändrad) Undra om lillpitten ska ta nåt idag? Själv får man vänta några timmar till innan första glas vinet. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Nej,nej och nej...blir min" gamla vanliga"... Iskall coca-cola, massor av socker men jag blir åtminstone inte uppkäftig av det . Någon repris från förra helgen har jag ingen lust med, men fan va öl o rödvinstörstig jag är. Ett par kalla spaten oktoberöl och några glas rött hade suttit som en fläskläpp , men cola blir det//Hn Ändrades Oktober 5, 2012 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Nej,nej och nej...blir min" gamla vanliga"... Iskall coca-cola, massor av socker men jag blir åtminstone inte uppkäftig av det . Någon repris från förra helgen har jag ingen lust med, men fan va öl o rödvinstörstig jag är. Ett par kall spaten oktoberöl och några glas rött hade suttit som en fläskläpp , men cola blir det//Hn Det är risk för att någon kommer å våldsgästar imon kväll och ser till att du faller på startlinjen angående vit månad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Det är risk för att någon kommer å våldsgästar imon kväll och ser till att du faller på startlinjen angående vit månad! Inte en chans i helvetet...jag är bortrest //Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 En månedrink inför dagens tågresa Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Inte en chans i helvetet...jag är bortrest //Hn Får väl se de, jag vet vart din brevlåda bor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Får väl se de, jag vet vart din brevlåda bor Parkera inte för nära Saabe´n bara , så skyltarna blir buckliga Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Nu har det börjat fiiint serrö, några Moooshiiito och starkbärs, så den här kvällen blir fiin, nu ska jag ringa swamp å höra hur han mår Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Får väl se de, jag vet vart din brevlåda bor Har säkerhetsdörr... .. Du är välkommen.nykter och utan lila påsar Skall ut o flänga imorgon..hälsa på farmor,frugan ska shoppa och grabben skall klippas. Hoppas vara hemma runt 14 för o kolla häcken-syrianska +hästarna. 16.00 Åtvidaberg-Blåvitt, men du är ju sportintresserad så det blir väl trevligt Hör av dig isf//Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Parkera inte för nära Saabe´n bara , så skyltarna blir buckliga Vissa har råd att bosätta sig där, personligen har jag inte ens råd att parkera där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Har säkerhetsdörr... .. Du är välkommen.nykter och utan lila påsar Skall ut o flänga imorgon..hälsa på farmor,frugan ska shoppa och grabben skall klippas. Hoppas vara hemma runt 14 för o kolla häcken-syrianska +hästarna. 16.00 Åtvidaberg-Blåvitt, men du är ju sportintresserad så det blir väl trevligt Hör av dig isf//Hn Och speedway lördag kväll (sista gp tävlingen för i år) och Formel 1 på söndag. Vilken helg... Går åt minst 24 st 7,0:er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Sniffar just på en vällagrad dunk... Inga bildbevis. Nvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 En Karl-Oskar.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Bra val och så skönt att man inte står ensam vid skampålen när Borgmästaren ratar sånt findricka som kärringdricka Gör han ska han ha smisk!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Kalla åbro bryggmästarn # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 En blågul eller 3 nu på tåget funkar finemangsan! Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 En liten pinne.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Vad är det för speciellt med denna öl om den kostar 98 kronor för 33 cl eller har jag läst fel på något sätt. Speciellt?? Den smakade skit. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Tokgroggar! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Laphroaig Quartercask och en Falcon BAYERSK. Ser du Mästarjävel, jag kan åxå... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Den här va ingen höjdare... (Äldsta sonen övertalade mej att köpa några stycken, dom e såå jaaala goda) 98 kr/33cl. å smakade??? Ogott... http:// Haha... vafan är det för messersmith dricka? Kom in i matchen och drick riktigt bira. minst 7.0%! Allt annat är meningslöst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Haha... vafan är det för messersmith dricka? Kom in i matchen och drick riktigt bira. minst 7.0%! Allt annat är meningslöst. Ja kaxa du, den där biran låg på 16%... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Ja kaxa du, den där biran låg på 16%... 16% bara? För det priset borde det fan varit det dubbla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu