Peolito Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Försvinnande god Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Kingfisher smakar mycket bra. Försvinnande god Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2012 Och lysnar på musik från 69-70 då jag låg på isbrytaren Tor i Luleå Då var det flower Power ha ha http://youtu.be/2EdLasOrG6c När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Varm Chokladmjölk sover så gott på det Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 15 årig Glennfiddish Lite lätt men mycket välsmakande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Den här va ingen höjdare... (Äldsta sonen övertalade mej att köpa några stycken, dom e såå jaaala goda) 98 kr/33cl. å smakade??? Ogott... http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Medelstor singlemalt med två mindre chokladbollar. Skall plocka fram en hygglig rulle nu när bara jag är vaken. (nä, en rumsren sådan - faktiskt!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2012 Sista (?) utomhusfikan på Avenyn i år. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Nä för bövelen vi har säkert kaffe väder nu i oktober ds Hoppas på nya fina billder från stan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 30, 2012 Dela Inlagd September 30, 2012 Kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 30, 2012 Dela Inlagd September 30, 2012 Gårdagens middagsdryck.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 30, 2012 Dela Inlagd September 30, 2012 Den här va ingen höjdare... (Äldsta sonen övertalade mej att köpa några stycken, dom e såå jaaala goda) 98 kr/33cl. å smakade??? Ogott... http:// Vad är det för speciellt med denna öl om den kostar 98 kronor för 33 cl eller har jag läst fel på något sätt. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd September 30, 2012 Dela Inlagd September 30, 2012 Zoega... dags att återgå till arbetslivet imorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd September 30, 2012 Dela Inlagd September 30, 2012 Spy Mojito! Helt ok färdkost på väg "hem" till Hua Hin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 30, 2012 Dela Inlagd September 30, 2012 Innan: Drostdy Hof, Egen bäsk, Bombay Sapphire, Polignac, å nu ett antal öl sedan gästerna åkt him Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 1, 2012 Dela Inlagd Oktober 1, 2012 Kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snikt Inlagd Oktober 1, 2012 Dela Inlagd Oktober 1, 2012 Kaffe från Mc'donalds :/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 1, 2012 Dela Inlagd Oktober 1, 2012 Vad är det för speciellt med denna öl om den kostar 98 kronor för 33 cl eller har jag läst fel på något sätt. http://www.olkultur.com/2011/11/brewdog-tokyo_7707.html?m=1 Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 2, 2012 Dela Inlagd Oktober 2, 2012 Se "Vad har du gjort idag" http://www.maipenrai.se/forum/t/6593-vad-har-du-gjort-idag/page__st__6900__gopid__578966#entry578966 Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 F...n Vodkan e slut...så det får bli en annan klar en. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Ölen till höger. Hacker-pschorr tysk oktoberöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Undra om lillpitten ska ta nåt idag? Själv får man vänta några timmar till innan första glas vinet. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Har idag målat min grind. har gett mig självu i belöning några kalla Chang... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Dessa ska avsmakas ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Dessa ska avsmakas ikväll. I vilken ordning blir det, bildbevis önskas.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 (ändrad) Har idag målat min grind. har gett mig självu i belöning några kalla Chang... Jag målade om våran grind för snart ett år sen. Unnar mig fortfarande en Chang eller två när jag beskådar mästerverket. Fritz.. Ändrades Oktober 5, 2012 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu